Så skete det

 Nadeshi fik killinger igår

Det blev en tortieshell .
en sort pige :hjerte:vi har ventet så længe på en sort killing.
en rød/hvid dreng
den fuld farvet er sjælden hos japanese bobtail .

sidste år fik hun to tortieshell

Dejligt at se Japanese Bobtail killinger igen :slight_smile:

Tillykke med dem :flag:

Det bliver spændende at se billeder af dem, når de bliver lidt større. Hvordan adskiller en Japanese Bobtail sig fra Kurilean Bobtail?

Sort Tillykke :hjerte:

Jeg kender ikke den kurilean bobtail.
her er lidt om den japanese bobtail .
Men med en japanese bobtail i huset er der altid gang i den.

her er et billed af en voksen hunkat DK -Timian sumire

Tillykke med trekløveret - Glæder mig til at se dem vokse :smiley:

Af hvad jeg ved om kurilean, så lyder de meget ens. Robuste sind, snakkende kælekatte, der nemt går i spænd med andre. Beskrivelsen af halen er nærmest identisk med dem jeg har set om kurilean bobtails.

Så vidt jeg kan se er en væsentlig forskel kroppen. Kurilean er kompakte, hvor japanese ser lang og slank ud?

Lige en biting til bobtail: Det hedder en manx, ikke en max :slight_smile:

Stort tillykke, flot mor :slight_smile:

Da der ikke er nogen CFA udstillinger Danmark .
Vil vi begynde at udstille i TiCA i det nye år .

Stort tillykke!

[QUOTE=bobtail;1269382]Da der ikke er nogen CFA udstillinger Danmark .
Vil vi begynde at udstille i TiCA i det nye år .[/QUOTE]

Vi vil glæde os til gensynet :slight_smile:

Tillykke med dem :hjerte: De bliver spændende at følge og få lidt mere viden om

[QUOTE=Lykke;1269379]Af hvad jeg ved om kurilean, så lyder de meget ens. Robuste sind, snakkende kælekatte, der nemt går i spænd med andre. Beskrivelsen af halen er nærmest identisk med dem jeg har set om kurilean bobtails.

Så vidt jeg kan se er en væsentlig forskel kroppen. Kurilean er kompakte, hvor japanese ser lang og slank ud?[/QUOTE]

Og så er den korthåret? :slight_smile:

Ja hun er korthåret .hunkatten der lige har fået killinger er langhåret . Japanese bobtail kommer i korthåret og langhåret vi har ikke fået langhåret killinger i nu ,vi har et oar stykker der er bærer af langhåret genet så de kommer nok .

Japanese Bobtail findes både langhåret og korthåret. Tina arbejder med den langhårede variant, som (endnu) ikke er godkendt i FIFE, derfor udstiller hun primært i CFA og TICA. Jeg ved ikke meget om JBT, men jeg har hørt, at en enkelt JBT kan køre en større ABY flok træt en efter en:høhø: - dét er en bedrift!:thumbup:

Ja Camilla der er liv og glade her :thumbup:

Har du stadig nogle NFO:?

Nej har lige sagt Forvel den sidste Eroupas kongeventyr den 30/11 han blev 16 år og 7 måneder

Flot alder:ok: Men trist farvel :kram:

Ja men det var tid han nåde kun og få noget af det beroligene så var han borte.

Den japanske er mere aktiv generelt og en slankere mittekat - og så fine de er altså :slight_smile: Tillykke med mislingerne :hjerte: