Så skriver vi 2014

Hvad er dine ambitioner og ønsker for det kommende år?

At få mig et arbejde, som jeg er glad for må være det vigtigste, og ellers så at vi får nogle sunde og glade killinger i årets kuld :hjerte:
Nårh ja, og så et par gode ture udenlands :smiley:

:slight_smile: Jeg har MASSER af ønsker, ambitionerne er få :slight_smile:
Men jeg har en ambition om at få en fast stilling, om end der er masser af vikarjobs, så er en fast stilling nu det skønneste :slight_smile:
At få mit lille frimærke af en have gjort fin og lagt ny terrasse :slight_smile:

På ønskelisten står:
Et kuld sunde og levedygtige killinger.
En blå pige-killing til avl og udstilling.
Et godt udstillingsår.
At jeg får flere aftener, hvor jeg ikke har tid til at hænge ud på KG :wink: :tihi:

I al beskedenhed, at være rask, og have et godt liv …Og det må gerne række længere ud end 2014 :slight_smile:

Jeg føler mig privilligeret på rigtig mange områder i mit privat- og arbejdsliv :slight_smile: så ønsket dér må være, at det forbliver sådan i 2014.

På kattefronten ønsker jeg og glæder jeg mig til at:

  • Komme mere på udstilling
  • Dooley snart går i løb igen, så hun kan komme til parring :love2:
  • Felina bliver parret i sensommeren :love2:
  • Aroni og Lunte bliver glade for det nyrenoverede hankattehus og den udvidede løbegård

Mine ambitioner:

  • At opnå den sidste halve grad på det brune bælte, så jeg kan begynde at forberede mig på det sorte bælte. At træne minimum 3 gange om ugen. allerhelst en 4-5 gange.
  • At prøve at leve økonomisk, f.eks. med hjælp fra Claus Meyers Almanak
  • At få lavet vores nye læse/hygge hule-rum hyggeligt og rart

Mine ønsker:

  • At manden min får et job inden inden april, hvor hans dagpenge løber ud - hvis dette ikke lykkes er vi på røven
  • Et generelt bedre år med hensyn til arbejde for hele min familie, 2013 var ret så sløjt.
  • Lidt flere udfordringer på mit job
  • At mennesker generelt tog lidt mere hensyn til hinanden

Tja, det var vidst, hvad jeg lige kunne filosofere mig frem til på en tidlig 2. januar 2014.

Rigtig Godt Nytår til alle kattegale :slight_smile:

Ambitioner:

At leve sparsommeligt, at få råd til løbende at få forbedret huset og få lavet indhegninger og løbegård. At få knoklet så meget at der bliver penge til en konto til uforudsete udgifter. At der snart kommer hvalpe

ønsker:

et godt heldbred til dyrene og moi, et nyt job med et ordentligt arbejdsmiljø og en tidssvarende løn. At der her til sommer bliver istandsat og malet vinduer , at løbegården også kommer i år… bare en lille start model

Et job står allerhøjst på ønskesedlen :slight_smile:

Men derudover er det at få styr på Nobbys mave.

Småønsker

  • At få lavet den nye lejlighed rigtig hjemmelig, fx få ting på væggene og kattesikret vinduerne
  • At få lavet haven fin og sikker
  • En lillebror til kræene

Her står job også højest på ønskelisten :smiley: :kryds:

Ellers har jeg planer om:

  • nogle rejser med kæresten
  • indrette min lille altan
  • have råd til at forkæle misserne lidt mere
  • og det vigtigste: at få X til at få fingeren ud og overtage lejligheden, så min økonomi ikke længere er afhængig af at jeg står på banklånet og andelsbeviset…synes ikke det er for meget at forlange, det er snart 2 år siden vi slog op :venter:

Lige præcis sådanne historier bestyrker mig i det er rigtigt at købe selv og ikke være afhængig af en mand - men hold da op hvor var det ej nemt at finde en bank der var med på ideen

At 2014 bliver bedre helbredsmæssigt både for mig og min mor (har allerede været et smut på Hvidovre, med min mor)
at vi snart får lejlighed/rækkehus i Kbh.
Tabe mig de ekstra kilo jeg har fået på.

Kort og godt - en tredjekat i flokken. :kryds:

Lene har sagt ja - med det forbehold, at vi kan finde den helt rigtige Somali-dame. :slight_smile:

At turen ned ad bakke ikke går hurtigere end at jeg kan følge med :slight_smile:

I løbet af året skal skarnsungen gerne have et kuld og selv om hun bliver moren og DET er en invitation til grå hår og dårlige nerver, så glæder jeg mig usigeligt :hjerte:

Mine ønsker for 2014 er:

At min sygdom arter sig … den behøver ikke at puste sig op hele tiden, jeg ved godt den er der :venter:
At der kommer en god sjat ind på energi-konto’en :kryds:
At kattene forebliver sunde og raske :bebe:
At det bliver i år, der kommer en indhegning til kattene :kryds:
At jeg får mulighed for at smutte ‘‘hjem’’ til Island (finder nogen der kan passe kattene herhjemme)
At mine børn vågner op og kommer i gang med enten uddannelse eller job :kryds:
At det bliver et år uden store uforudsete regninger :kryds:

Og så lidt urealistiske ønsker:

At mine udlejere sørger for at få fældet/beskåret alle de høje træer der gør at der stort set ikke er nogen sol i haven :kryds::kryds::kryds:
At mine udlejere tilbyder at skifte køkkenet ud med et lidt nyere … et køkken fra '70-'80 ville være en klar forbedring :kryds::kryds::kryds:

[QUOTE=Marianne H;1143140]At turen ned ad bakke ikke går hurtigere end at jeg kan følge med :slight_smile:

I løbet af året skal skarnsungen gerne have et kuld og selv om hun bliver moren og DET er en invitation til grå hår og dårlige nerver, så glæder jeg mig usigeligt :hjerte:[/QUOTE]

Tør du virkelig berige verden med flere af hendes slags ?

:yikes::yikes::yikes::yikes:

[QUOTE=Eva;1143180]Tør du virkelig berige verden med flere af hendes slags ?

:yikes::yikes::yikes::yikes:[/QUOTE]

Ja, hvis ikke de bliver solgt når de når alderen til det, sender jeg dem bare hjem til Julianes opdrætter med tak for lån :engel2: :wehu:

Uhh jamen der er da lidt forskelligt der gerne må lykkeds i 2014.

Håber jeg endelig kommer på rette hylde, måske ikke lige med hensyn til direkte job, men så afklaring og videre derfra.
At give det hele en chance og istedet for kun at se sort/hvid på tingene, måske opdager der findes andre nuancer i livet…
Få mere og bedre kontakt til en del af familien som for mig og mine søskende har været lukket land, men nu er de kommet i en alder hvor de selv kan bestemme.

Eller så må det været året hvor 20 kg forsvinder og bliver helt væk :slight_smile:

[QUOTE=Eva;1143180]Tør du virkelig berige verden med flere af hendes slags ?

:yikes::yikes::yikes::yikes:[/QUOTE]

Nogen skal jo lave en ny Aby til dig :muhaha:

Ja, det er godt med dig - jeg kan nære mig :høhø:

Det er næsten synd Spotty ikke kan tilbyde at blive far til killingerne, sikke pragteksemplarer, det ville blive :smiley:

Du ville med garanti være aftager af mindst et par stykker :ups:

Hmmm…

Der er helt klart visse ting, der skinner mest igennem :smiley:

  • skal flytte hjemmefra til sommer (heeeelt til Svendborg) hvilket medfører, at jeg nu langt om længe kan få drømmemisserne :wehuu::wehuu:
    Jeg glæder mig så meget til det hele. Opsparingen er på de godt 14.000, som udelukkende er sat til side til de fremtidige bimser. Så de kommer ikke til at mangle noget som helst. Forkæles skal de! :hjerte:
    Kæresten og jeg har også allerede valgt navne… så må vi håbe de passer :slight_smile:

  • men derudover skal gym bare overstås med så godt et snit som muligt.

  • og så startes der forhåbentligt på sygeplejerskeuddannelsen efter sommerferien :smiley:

… 2014 et begivenhedsrigt år!!