Så skriver vi 2014

Godt at se dig igen, Rikke. :slight_smile:

Håbet er at få en elevplads, kan det ikke lade sig gøre så bare et job.

Ambitionen er at tabe (mindst) 10 kg i løbet af 2014

Efter snart at have taget alt det jeg tabte på, så er 2014 året hvor jeg mindst smider 10kg til :slight_smile: Helst 15.
Derud over, så håber jeg at komme ind på drømme studiet :slight_smile:

På det… skal vi kalde det det menneskelige/almene område :wink: er det håbet, ønsket og ambitionen at

  • jeg stille og roligt fortsætter med stille og roligt at slå min belastningsreaktion af vejen. Der er jeg næsten i mål, så det næste bliver at forblive rask derfra!!
  • at skrive PhD’en færdig,
  • jobsøgning ved raskmelding - forhåbentlig et rigtig fedt et, men i første omgang bare et job.

På kattefronten er ønskerne disse:

  • at Frederiks snarlige nyreprøver ikke er forværret
  • at misserne rent generelt kan bevare deres helbred, dels af egen kraft og via min forebyggelse hvor der er behov
  • at jeg består de sidste 2 moduler af FD’s opdrætterdiplom
  • at mit stamnavn bliver godkendt af FD
  • at jobbet kommer i hus så jeg kan købe en OLH/SYL/BAL :smiley:
  • at kunne deltage i udstillinger med egen kat, men det forudsætter at forrige ønske er hus :wink:

At Mike får det bedre.
At ikke dumpe for mange eksaminer.

Det er også rart at være tilbage :slight_smile:

Jeg håber på, jeg ikke får så travlt igen, så jeg kan være herinde lidt (MEGET) oftere :slight_smile:

Det kan godt være, at jeg ødelægger hensigten med tråden nu, men der er bl.a. flere afsløringer og ufuldstændige oplysninger, jeg er nødt til at kommentere.

Jeg kan dog også godt inden selv afsløre, at jeg har en ambition om at lade nogle andre stå for at betale min dyrlæges ferie i dette kalenderår. Plus at jeg ønsker, at mit arbejde bliver ved med at være lige så spændende, som det var sidste år.

[QUOTE=Rikke og Mis;1143321]- skal flytte hjemmefra til sommer (heeeelt til Svendborg) hvilket medfører, at jeg nu langt om længe kan få drømmemisserne

(…)

  • og så startes der forhåbentligt på sygeplejerskeuddannelsen efter sommerferien :D[/QUOTE]

De misser har du godt nok også fortjent efter at have forberedt dig og sparet op i så mange år :ok:
Og så kommer du til UCL for at læse. Det er der, jeg er ansat. Ikke i Svendborg, godt nok. I Odense. Men stadig UCL :slight_smile:

Som er hvad?

[QUOTE=FinnFrode;1143132]Kort og godt - en tredjekat i flokken. :kryds:

Lene har sagt ja - med det forbehold, at vi kan finde den helt rigtige Somali-dame. :)[/QUOTE]

Heftige afsløringer :thumbup:

[QUOTE=Skattekat;1143144]At mine børn vågner op og kommer i gang med enten uddannelse eller job :kryds:
[/QUOTE]

Der kommer nok snart nogen og giver dem et los bagi, når de nye reformer træder i kraft :S

[QUOTE=Lykke;1143086]Et job står allerhøjst på ønskesedlen :slight_smile:

Men derudover er det at få styr på Nobbys mave.

Småønsker

  • At få lavet den nye lejlighed rigtig hjemmelig, fx få ting på væggene og kattesikret vinduerne
  • At få lavet haven fin og sikker
  • En lillebror til kræene[/QUOTE]

Hvad er der med Nobbys mave? Og hvad skal lillebror være for en race?