Så sku' da F..... også!

Skulle om bag i Gamle Gule her til eftermiddag, for at få fundet nogle ting frem… går derfor til fordøren for at åbne, sådan at jeg kan tænde for liften…
Og så viser det sig at en eller anden IDIOT har muntret sig i nat :mad:
Forruden i førersiden er smadret - der ligger glas overalt… og så har den forp… NAR ikke engang gidet at stjæle noget som helst!!! :lynogtorden:

Kors… jeg er ikke sur… jeg rasende!!! Enhver kan SE præcis hvad der ligger i førerhuset - og hvis man alligevel ikke gider at stjæle min gamle radio eller brobizz-dims, hvorfor i hede hule H smadrer man så min siderude??? :argh::argh:

Undskyld sproget… men ihhh hvor det lettede!!! :ups:

Jeg kender desværre fornemmelsen og man har virkelig lyst til at :lynogtorden::argh:når det sker

Jeg håber, du har mulighed for at stille den i garage eller dække vinduet ordentligt af til på mandag :slight_smile:

[quote=Temple Bar;221565]Jeg kender desværre fornemmelsen og man har virkelig lyst til at :lynogtorden::argh:når det sker

Jeg håber, du har mulighed for at stille den i garage eller dække vinduet ordentligt af til på mandag :)[/quote]

Ingen mulighed for garage, nej… men har plastret en sort plastsæk henover vinduet og gjort den fast med det meste af en rulle gaffatape… så håber jeg at det holder til jeg kan få en ny rude i :kryds:

(Heldigvis havde jeg fjernet GPSen så sent som igår - havde glemt den derude i søndags, da jeg kom hjem efter hobbyshowet… )

Pyyyyhhhh ha :thumbup:

Jeg :kryds::kryds:for, at der ikke sker yderligere i løbet af weekenden. Jeg var heldig, da det skete for mig i sin tid, at jeg havde garagebur - ellers havde der nok ikke været meget bil tilbage til sidst, eftersom jeg dengang boede i Farum Midtpunkt :frowning:

Nå… har fået en snak med Jan, som foreslår, at jeg benytter mig af lejligheden til at få opsporet et par nye døre til bilen - der er temmelig megen rust på de gamle…
Prisen for to nye døre med vinduer hos en ophugger vil sikkert være lavere end prisen for et nyt vindue :slight_smile:

Så mangler jeg bare at hitte en autoophugger i nærheden - der ligger inde med to døre til en Ford Transit (model Postvæsen) fra 1995…

Har du ikke en forsikring der dækker

Øvs da også, det er bare skide træls når nogen ikke kan kende forskel på dit og mig.

Jeg hader dem der blot ødelægger for at ødelægge :frowning:

Øhmmm nej… den slags (kaskoforsikring) har man ikke på en godt rusten og meget brugt tidligere postdanmarkkassebil fra 1995! :høhø:
Jeg har andet og bedre, at bruge mine eller rettere butikkens penge til :wink:

Men som sagt… det har faktisk bare fremskyndet eftersøgningen af et par nye døre. De gamle er gennemtærede forneden, så Gamle Gule trænger, gør den :slight_smile:

Nogen her, som kender til autoophuggere???

[quote=Ann K;221685]

Nogen her, som kender til autoophuggere???[/quote]

Den eneste jeg kender er Poul Suhr, men om han har det du skal bruge ved jeg ikke :slight_smile:

Øv Ann - den slags er bare surt!

:wehu: Hvis jeg er meget, meget helig, så har jeg vist fundet to nye døre i Tåstrup :thumbup: ved dog ikke nærmere før jeg kan ringe på mandag…

Så må jeg leve med at Gamle Gule bliver udstyret med røde døre - det skal nok blive kønt… eller no’et :klapper: