Så smutter jeg

… men ta’ det roligt … om en uge, vender jeg frygtelig tilbage

Jeg skal afsted med toget fra Næstved ved 9-tiden i morgen og regner med at være i Kastrup ca. 10:30 og så skal jeg i luften kl. 12:15.
Tre timer senere lander jeg så på Island, hvor min søster venter på mig og kører mig hen til vores bror, hvor jeg skal bo.
Så står den på søskendefest fredag og min niece’s bryllup lørdag

Min søn bor her mens jeg er væk og skal passe på alle dyrene … pyha, jeg har det ikke godt med at skulle rejse fra alle mine baby’er :S … men heldigvis er det kun for en uge :ok:

Kan I nu opføre jer ordenligt mens jeg er væk og lad være med at starte altfor mange tråde … jeg bliver træt allerede nu, ved tanken om alt det jeg skal nå at læse op på

SKAM DIG ! jeg troede lige du forlod os helt :S

(man må ikke forskrække gamle damer, det kan de ikke tåle :tihi:)

puhaaa godt det kun er ferie :thumbup:

kan du have en rigtig dejlig tur, jeg glæder mig til at du kommer hjem til os igen :inlove:

Hihi vi skal nok få lavet en maaaasse du skal læse op på når du kommer tilbage så du ikke kommer til at kede dig :stuck_out_tongue:
Hav en rigtig god tur.
Glæder mig til du kommer hjem igen :ok:

God tur - og prøv nu at opføre dig bare nogenlunde manerligt.

Det skal jo nødigt hedde sig…

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Eva;109634]God tur - og prøv nu at opføre dig bare nogenlunde manerligt.

[/quote]

Jeg kan ikke love noget … men vil prøve :sshh:

Det er så i orden - man skal heller ikke love mere end man kan holde.

:thumbup::thumbup::thumbup:

Rigtig god tur…

Nej vi gider ikke høre rygter helt til Danmark om dine eskapader -høhø

Kan du have en rigtig god tur og et rigtig dejligt bryllup, så skal vi nok holde styr på KatteGale og poste en masse indlæg, så du har noget at komme tilbage til :D:D:D

God tur :rock:

Hov hov, vi er samme alder, og jeg er altså ikke en gammel dame :mad:

God tur Hrónn, og pas nu på dig selv. HUSK på du er den eneste DU har :thumbup:

Go tur :wehuu:

Bare det var mig

God tur - håber du får nogle dejlige dage sammen med familien :wehu:

-bay

Ha’ en fantastisk tur til Island :slight_smile:

…gætter på, vi er mange, der vil savne dig og glæder os til, du er tilbage blandt os kattegale igen :slight_smile:

God tur, håber ikke vi ser dig for meget i TV blandt demonstranterne deroppe :tihi:

hmmm jeg føler mig gamlere :smiley:

God ferie :smiley: Håber du får hyggelig tur :slight_smile:

Det har jeg slet ikke tid til … jeg skal jo udnytte den rekordlave kurs, så når jeg ikke er sammen med familien og venner … er jeg på shoppingtur :tihi:

Rigtig god tur og opfør dig nu pænt :stuck_out_tongue: Husk nu at det kan blive dyrt hvis kufferten bliver for overvægtig :smiley:

Så er det ‘‘heldigt’’ at jeg ikke har så mange penge at shoppe for :stuck_out_tongue:

God tur :slight_smile: Er internettet også kolapset på Island :?

Troede kun at det var økonomien :tihi: