SÅ sødt - Hvorfor har jeg dog ikke en lille pige :)

Ja havde jeg en datter - så blev dette fluks lavet til hende :slight_smile:

Man kan da også bruge det som voksen, jeg har da tænkt at på at lave lignede bare i bomuld :slight_smile:

Ved ikke lige om jeg selv ville gå rundt med det :slight_smile:

haha… Sad lige og tænkte at jeg gerne ville have det… til mig selv… men tror bestemt ikke Ole ville følges med mig så :wink:

Den ville jeg gerne gå med :)…
Men det her er så også min yndlingshue :wink:

Uhh hvis jeg kunne strikke så havde jeg lavet sådan en til mig selv og min datter, den er så cute :smiley:

Åhhh - hvem der bare kunne lave sådan et!

Nogen, der har mod på at lave et til mig?

Håber Linda eller PiaB ser tråden. Jeg kan dog ikke helt gennemskue om den er strikket eller hæklet, men nuser er den og jeg bestilte gerne tyve, hvis jeg kunne:):slight_smile:

[QUOTE=PiaR;1121163]Åhhh - hvem der bare kunne lave sådan et!

Nogen, der har mod på at lave et til mig?[/QUOTE]

Og MIG! :smiley:

Den er hæklet. Der står i hvert fald “crochet” som betyder hækling på engelsk. Og hvor er den bar fin:-) Den er da perfekt til hittekatte-standen! Og gad vide om jeg kan finde ud af at lave en til min kommende niece:?

Ja den er hæklet :slight_smile:

[QUOTE=Liams;1121158]Den ville jeg gerne gå med :)…
Men det her er så også min yndlingshue :wink:

[/QUOTE]

Jeg ville uden problemer kunne se mig selv promenere rundt med den på. Den er jo SUPERNUTTET!

Jeg slutter mig til koret: Jeg vil osse ha en! Hvis jeg stiller op med noget garn er der så nogen der kan finde på at lave sådan en til mig? Den er bare for nusser!!! :smelter:

:inlove:

Hvis man kan hækle - er den hue til at lave på en aften - den er SÅ nem… må se, om jeg kan finde tiden til at prøve at lave en…(til mig selv - for jeg synes osse, at den er skøn)

Den kan jeg sagtens lave, den er hæklet og ikke strikket, skal jeg gå igang - farveønsker??

KH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1123242]Den kan jeg sagtens lave, den er hæklet og ikke strikket, skal jeg gå igang - farveønsker??

KH
Linda[/QUOTE]

Sådan en ræverødfarve :)… Men er nok nødt til at vide hvad du ca. skal have for den :)?

[QUOTE=mea culpa;1123242]Den kan jeg sagtens lave, den er hæklet og ikke strikket, skal jeg gå igang - farveønsker??

KH
Linda[/QUOTE]

Åh, jeg ville gerne (som privatperson) bestille en til størrelse 2-3 år og i lilla

som du ønsker skal du få, har også et par huer til tøsebarnet der er færdige… og masser af lilla garner.

KH
Linda

Lige ræverød har jeg ikke på lager, men skal lige finde ud af hvad garnet koster så vender jeg tilbage…

KH
Linda