Så startede sirenerne

2 af mine er helt oppe at køre - de andre 2 kigger forbavset på dem

hvordan reagerer jeres katte på sirenetesten ??

-kaisålæredet-kaisålæredet

Silke stod lige og spiste…hun lurede lige lidt på mig om det var farligt ?

Nå… det var det ikke - så hun spiste videre.

Jeg vidste ikke lige, at det var i dag så jeg blev lige lidt forskrækket.

:tihi:

nåder kom afblæsningen - nu fiser de 2 små rundt igen - de er overbeviste om at det er dødfarligt… x

Her hvor vi er kan de ikke høres -høhø

Jeg bor så langt ude på landet, at vi ikke har nogen sirener lige i nærheden :sshh:

:inlove::inlove:

Skyyyyyynd dig hen og se dig i spejlet, søde.

:stuck_out_tongue:

Og jeg er ikke hjemme, men på job, ville ellers gerne have mitterne hos mig, de kære.
Therese al’så - ved vi, om Skattekat kan synge?

[quote=MiSi;175342]Og jeg er ikke hjemme, men på job, ville ellers gerne have mitterne hos mig, de kære.
Therese al’så - ved vi, om Skattekat kan synge?[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Jeg tror faktisk ikke, at der er noget Skattekat ikke kan ?!

:?

Jeg bor osse så langt ude af selv min hund ikke kan høre den…

mine 3 var ligeglade, men jeg synes det er så uhyggeligt :blegne:

hehe - den danske regering regner ikke med at bomberne falder ude på landet :D:D det er kun os byboere der skal slås med sirenerne…

i det mindste er det kun en gang årligt nu… kan stadig huske den tid hvor det var første onsdag i hver måned der var lyd på :slight_smile:

:S

Jeg er faktisk heller ikke så vild med det… før i tiden var det bare onsdag og klokken var 12.00, når sirenerne lød - men nu er det lidt creepy.

:blegne:

[quote=Battlestar;175350]hehe - den danske regering regner ikke med at bomberne falder ude på landet :D:D det er kun os byboere der skal slås med sirenerne…

i det mindste er det kun en gang årligt nu… kan stadig huske den tid hvor det var første onsdag i hver måned der var lyd på :)[/quote]

Jeg kan huske dengang at det var hver Onsdag kl 12 -høhø

Mine kiggede lige på mig for at se hvordan jeg reagerede. så skulle jeg lige til at pylre om dem, men nåede at stoppe mig selv, og så bare lades som ingenting, hvilket resulterede i, de lagde sig til at sove igen.

du gode… har folk virkelig skulle trækkes med det??

altså jeg ved godt at de tester dem hver nat uden lyd på - gudskelov… men hver onsdag ?? var det under den kolde krig at man havde lidt noia på eller ?

[quote=Battlestar;175358]du gode… har folk virkelig skulle trækkes med det??

altså jeg ved godt at de tester dem hver nat uden lyd på - gudskelov… men hver onsdag ?? var det under den kolde krig at man havde lidt noia på eller ?[/quote]

:tihi::tihi:

Narj… det er da ikke så længe siden, at de hylede hver onsdag - det må da have været i din tid ?

Hmmmmmm… det skal lige undersøges, hvornår det holdt op.

:lys-ide:

[quote=Battlestar;175358]du gode… har folk virkelig skulle trækkes med det??

altså jeg ved godt at de tester dem hver nat uden lyd på - gudskelov… men hver onsdag ?? var det under den kolde krig at man havde lidt noia på eller ?[/quote]

Jeg kan huske at det var sådanne hele min barndom :slight_smile:

Det var ikke noget vi gik og tænkte over, sådanne var det bare -høhø

det var faktisk først i 93 at man gik over til en årlig afprøvning :slight_smile:

da jeg var lille - og ofte på besøg hos mormor og morfar i KBH - der var det en gang hver måned… der har jeg været mellem 9 og 12 tror jeg…

før det - der kan jeg ikke huske det…

det passer med at jeg har været 9 dengang og 12 da de gik over til årlig - jeg blev 12 i 1993…