Så store er vi blevet :)

Ja, Flap & Gaia er jo vokset lidt efterhånden - de er begge lige knap 7 mdr. gamle nu og fyldt med ballade og Diva nøkker! -engel

Gaia ser for tiden således ud:

Hvis nogen skulle være i tvivl, så er hun altså virkelig en DIVA af rang!!

Flap, hehe… ja han er vores lille humør-spreder :tihi:
Jeg tror ikke der går én dag hvor vi ikke griner af ham :wehuu:
Man tror det er løgn hvor meget overskuds-skind den kat har - man skulle tro han var et flyveegern :klapper:

Nå men han ér altså bare alle tiders skønne dreng :inlove: - altid sød og kælen og spinder bare man ser på ham - virkelig en hjerteknuser :hjerte:
Sådan her ser han ud nu:

Og her et hvor man bedre kan se hans farve - for ja, som alle andre maskede katte, er han blevet mørkere på kroppen nu (her lukker han desværre sine blå-blå øjne - men farven på hans pels er mere rigtig :slight_smile:

  • Jeg skal se om jeg snarest kan få taget et nyt billede, hvor man kan se de smukke blå øjne på herren :slight_smile:

Begge skattebasser kommer med til Billund udstillingen i Juni mdr. så hvis nogens skulle ha lyst at se dem IRL så kan I nok fange os dér :wink:

/Mette

Muuuums hvor er de begge 2 bare super dejlige. Gaia ligner nu også en diva:tihi::tihi::tihi:

Ihhh hvor er de blevet til nogle smukke misser :wehuu:

Nøøjj hvor er de bare LÆKRE :wehuu::wehuu:

Og måske kommer jeg også til Billund-udstillingen med farmand Pip og Lucky, så det kan være vi ses der. Jeg skal bare lige finde en at køre sammen med, da det ellers blir for dyrt for mig.

Åh, hvor er de dejlige dine to skønne missere. Jeg er altså helt vild med Flap, han ser så kær ud og er da bare lige til at kramme :inlove:

og jeg skal på børne besøg imorgen, glæder mig til at se min lille mand.

Jeg glææææder mig til at se Flap på udstillingen. Han ser sååå dejlig ud, og hvor er han blevet stor siden han var det der bette pus, der fik “flaske” -love

ja det må være det eneste plus ved at de var flaske børn - de var da ihvert fald håndtamme s

:wehuu:Smukke er de begge to

Cats og Conni

de er deeeeeeeeeeeeeeejlige :slight_smile: :wehuu:

Hvor er de dog bedårende <3:wehuu:

Hvor er de dog labre :wehuu: Jeg er helt vild med Gaia :hjerte:

Hvad farve er Gaia hun har godt nok en smuk farve:wehuu:

Tak for rosen allesammen :tak:

Ja Gaia ér en DIVA, men vi elsker hende :inlove:

Flap ér blevet stor - Kira kunne næsten ikke kende kræet i går da hun var her :stuck_out_tongue:

Tak :slight_smile:
Gaia er en Lilla Orientaler :ok:

/Mette

Hvor er de bare smukke begge to - den blå farve er WOW!

Hun har god grund til at synes om sig selv hende Gaia - hun ER jo smuk smuk smuk:-)

Den lille Flap er også dejlig:-)

[quote=Mette Mejdahl;373771]Tak for rosen allesammen :tak:

Ja Gaia ér en DIVA, men vi elsker hende :inlove:

Flap ér blevet stor - Kira kunne næsten ikke kende kræet i går da hun var her :stuck_out_tongue:

Tak :slight_smile:
Gaia er en Lilla Orientaler :ok:

/Mette[/quote]

Tak for infoen synes nemlig aldrig jeg havde set den farve før. Er den sjælden eller mig der er uopmærksom :slight_smile:

Njaaaj, Lilla er ikke sjælden som sådan, der er bare ikke ret mange der laver fuldfarvede Orientalere i DK for tiden :wink:

Men hun har en god lilla farve, den er nemli dejlig varm og ikke kold som en blå kat :slight_smile:

/Mette

[quote=lenschow;374468]Hvor er de bare smukke begge to - den blå farve er WOW!
[/quote]

Hun ér altså LILLA :tihi:

Blå er den farve som din Tip har :stuck_out_tongue:

/Mette

Fik lige et lidt bedre billede af Flap på terrassen idag:

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;375933]Fik lige et lidt bedre billede af Flap på terrassen idag:

/Mette[/quote]

Du godeste et smukt dyr…:yatta: :yatta: