Så tøzer, så er der bryllup

så alle i tøzer,kvinder,piger,madammer osv, ka i så komme ind og få tændt for tvet, der er jo royalt bryllup

-brækkesig
Heldigvis er det dejligt vejr - så kan man jo hygge sig i haven…

Ikke royale hilsner herfra -sorry

Netop derfor, smutter jeg ind tur ind til Tina D… for at hygge og rigtig slappe af…
-bananer -bananer -hop -hop -bananer -bananer

vi skal grille, nam nam…

-savle -savle -savle -savle

Og jeg skal nusse katte og nusse katte… hygge med Tina d.

Og nej tv’et forbliver slukket…

Hvad så med os “RIGTIGE MÆND” johnny? Må vi også glane royal bryllup? Må tilstå at jeg skal kigge… Du ved… “Dronning og fæderland…”

Tror så lige at vi vælger at køre en tur til Tyskland istedet. -bil

Yaaahhh, min store datter og jeg sidder troligt ved skærmen når der sker noget i den kongelige familie.
Min mand er fuldstændig ligeglad, og brokker sig bare over de programmer som tilsidesættes ved sådanne lejligheder -høhø -høhø

jojo elly, det må man da, og når man nu engang har det erhverv du har er det da helt ok at følge hvad der sker i vores royale familie,
vi skal nu ikke se det, vi skal snart ud og købe ind, det er så dejligt at komme i bilka på en lørdag, når det er overstået skal vi ud og kigge lidt på campingsvognen

Vi skulle have været af sted på camping i går, men valgte at blive hjemme så troldemor kunne være nermere Hobro, og dermed MB, din stakkel. (Og jeg kan se det royale i fred og ro. HELE DAGEN…). [bigloony]

Troldemor er lige så lige kørt op for at besøge MB. Hun vil holde mig ajour via sms…tror jeg…som jeg så vil forsøge at ligge ud på det emne"MB er blevet indlagt"

Jeg skal klart se gæsterne ankomme og så selve vielsen… resten er for mig underordnet.
Jeg er ikke royalist, men bryllup vil jeg gerne se :slight_smile:

Jeg tror kun jeg skal se lidt af det, noget af den egentlige vielse. Er det meste ikke bare genudsendelse hele dagen?

Lidt for boring synes jeg

Annette dog, nu ved jeg stutte om du kan komme på tale til en ko kat -ked

Man skal da se det hele, det er et must [smilie=hate-wall.gif] motocanaglia_nonegiusto

Elly jeg håber snart vi hører fra Troldemor, for det er nervepirrende det her -ked

Man skal da se det hele, det er et must [smilie=hate-wall.gif] motocanaglia_nonegiusto

Elly jeg håber snart vi hører fra Troldemor, for det er nervepirrende det her -ked[/quote:w2n2q50l]

så er det ikke i dag, jeg skal komme forbi…

Elly jeg håber snart vi hører fra Troldemor, for det er nervepirrende det her -ked[/quote:1s357u2m]

så er det ikke i dag, jeg skal komme forbi…[/quote:1s357u2m]

Nu er det jo samme regler for dig som for Annette, er man ikke Rayalist så kan man ikke hente killing her -LOL -LOL
Never More er ellers sååååååååååååååå sød -LOL [oregonian_bear9.gif]

Karen P: Forstår det heller ikke… Det ligner jo ikke troldemor at være tavs så længe… -snydt Har lige sendt sms til hende for at få lidt gang i hende… -mås

Har også opgivet det royale for nu. Men vender tilbage igen kl 17 når der er noget “action” igen…

Jeg er sikker på hun ved vi venter, så hun sender dig en besked så snart hun har styr på situationen.
Hun skal lige have chokolade fingrene ud af munden -høhø -høhø

Så er der inlæg… Kort men godt…

Elly jeg håber snart vi hører fra Troldemor, for det er nervepirrende det her -ked[/quote:2fm2r9zx]

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ -brist
Får jeg point for at have købt en jordbærtærte til manden (dem elsker han) som han kunne hygge sig med under vores globryllup?? -bebe

Jow jow, fik da lige set et par tårer hos Joachim, det var da meget sødt -forelsket

Elly jeg håber snart vi hører fra Troldemor, for det er nervepirrende det her -ked[/quote:2nsd0tqm]

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ -brist
Får jeg point for at have købt en jordbærtærte til manden (dem elsker han) som han kunne hygge sig med under vores globryllup?? -bebe[/quote:2nsd0tqm]

ingen point for at gi din mand købekage, fyhhhh skam dig, sådan en kage(kone)kunstner som dig

Så meget lidt af det, hun så da utrolig smuk ud i hendes kjole :slight_smile: