Så trist

mente at have fundet en lys plet i hendes lysken :?:?

Der er ingen tvivl om, at katten har en hvid plet, og at den i øvrigt ser meget “spættet” ud i farverne på maven.

Jeg har haft billedet i photoshop og korrigeret farverne, kompenseret for blitz o.s.v.

Ved jeg har fortalt historien før, men det gør forhåbenlig ikke noget at gentage den.
Da jeg fik mit B-kuld for 7 og et halvt år siden kom første misling ud med benene først…den måde fødte Nana de fleste af sine børn på :tihi:…jeg gloede noget :uha: da en hvid tå kom først. Detn tilhørte Binalto og da han fik sin tavle stod der blot MCO n(09)
Begge hans forældre som forøvrigt stadig er her og fiser huslejen af som kastrater er sorte…Men Binalto er sort med en hvid tå…og såmænd lige så fin som hans brødre både i B-kuldet, i D-kuldet og F-kuldet…Findus som jeg fik hjem igen har 12 hvide hår i 34 rækker på brystet…ikke så det danner en hvis plet, men de er der.
Hvidplettethed han IKKE ophidse mig…men det kan så meget andet. Dårligt tandkød, skidte håfter, lige så hjerter der ikke er ok, dårlig adfærd…kort sagt NOGET der har betydning for katten.
Hvad andre tager efter er deres ansvar og vurdering.
Det skal dog siges Binalto er kastrat og har været det i 7 år:øhmm: eller der omkring.