Så trist

En af vores nabos katte (vores pasnings katte), smukke blå Bella, blev kørt over lige uden for vores hus i middags :ked:.
Mille og jeg var ude at gå tur i haven, da det skete, heldigvis var vi på den anden side af huset, så vi så det ikke. Men jeg hørte bumpet, og jeg tænkte straks: “Åh nej, det var en kat der blev ramt… Det er Bella”.

Så hørte jeg en bil standse og bagefter nogen der bankede på hos naboen, de snakkede lidt og så gik de sammen ud og samlede hende op. Siden talte min mand og nabo sammen og han fortalte, at hun var død med det samme, gudskelov for det, når nu det skulle være.

Men hvor er det trist, Bella blev 4 år. De har endnu en fritgående huskat, Og to smådrenge, som idag var dybt ulykkelige:ked:.

Det er jo netop det, der sker :frowning: Rigtigt mange af de huskatte, der bliver ofre for trafikken, efterlader jo dybe sår hos de familier og især de børn, de har boet sammen med :frowning:

God rejse, smukke Bella :lys:

God rejse, lille Bella :lys:

[QUOTE=Temple Bar;1186315]Det er jo netop det, der sker :frowning: Rigtigt mange af de huskatte, der bliver ofre for trafikken, efterlader jo dybe sår hos de familier og især de børn, de har boet sammen med :frowning:

God rejse, smukke Bella :lys:[/QUOTE]

Du har helt ret.

Jeg er selv så lettet over, at vi har taget vildkattene ind, og de kun kommer ud i kattegården. Selvom vi vel egentlig ikke må, når det er genudsætnings katte.

Åhh lille Kat, 4 år er jo alt for ung at dø:lys:

Cats og Conni

Jeg får så ondt af sådan nogle børn. Det er ikke dem der har valgt at udsætte deres kat for den risiko, men det er dem der nu står og savner deres kat…Forældrene har vidst at det var en risiko de gerne ville lade deres kat løbe, men ungerne…:frowning: Øv…