Så vågn dog op

:rofl::rofl::rofl:

10 Synes om

Det der er så meget Jeppe :joy:

1 Synes om

Spotty … :venter:

2 Synes om

Når de er ekstra sultne, så passer det desværre lidt for godt på dem begge. Og i de værste nætter, sker det hele gange i løbet af natten… suk… Lykken ved at have kat(te), de finder altid på noget der kan “underholde” en. :p:

3 Synes om

Asani træder på mit hår. Det virker også :yikes: Så jeg ved altid, hvornår det er tid at blive klippet - hvis jeg glemmer at kigge mig i spejlet :klappe:

3 Synes om

Det er en af grundene til, at jeg altid sover med en relativ løs hestehale, ellers vil det blive både trampet på og gnasket i :joy:

2 Synes om

Det gør Alvin også hvis han vil putte når jeg lægger mig til at sove. At det så er mig en gåde hvordan han kan træde på den smule hår jeg har, især med tanke på at mit hår næsten altid (og især når jeg skal sove) er sat op i en lille fast knold. :gruble::hoho:

1 Synes om

Godt vi ikke har kat i soveværelset :tihi:

1 Synes om

Når jeg sover så sover mine katte - sådan har det altid været.
Nuvel, måske vågner de før mig om morgenen, men kommer de overhovedet op i sengen er det først når jeg er vågen…

2 Synes om

Det samme her - ingen stok smadret i hovedet eller hiven i øret :laughing:

En scene fra i nat:
Bambina i venstre armhule - under dynen
Bølle-Bjørn med al sin pragt fordelt over hofte-/maveområdet - ovenpå dynen
Spotty halvt på højre skulder/ halvt henslængt over mit ansigt :rolleyes2:
Jeg overvejer at købe ‘‘Gå væk kat’’ og spraye mig selv med det fra top til tå, inden jeg går i seng …

4 Synes om

Hvor var Lou Lou - kunne hun ikke finde en plads ?:blush:

LouLou er ikke så meget i sengen, men ellers var fødderne ledige :tihi:

1 Synes om

Som jeg altid skriver, så ville jeg ikke for noget i verden undvære at have Sigga med i soveværelset om natten. Ja, hun bider mig i tæerne og ælter mig i ansigtet, mens jeg sover. Men jeg vågner også op til en sovende kat som putter helt ind til mig, eller får et kærligt slik på hånden, når jeg aer hende i halvsøvne. Så det gode opvejer forstyrrelserne mange gange :hjerte:

9 Synes om

Jeg vil dæleme også hellere vækkes en gang mere, end undvære Manse i fodenden - han smutter så ofte(st) ud i løbet af natten, men jeg ved hvor han er, når jeg falder i søvn… :paw_prints: :heart: :wink:

4 Synes om

Her er det kun Robin, der putter - det skal så til gengæld være helt oppe i hovedet på mig :smile:
Elias kan godt ligge i sengen, men enten i benenden eller ved siden af mig med lidt afstand.
Men ellers er han skam kælen nok - han elsker at ligge på skødet eller på maven af mig, hvis jeg ligger på divaneseren og læser. :heart_eyes:

3 Synes om