Jeg har lige en dejlig ting jeg vil fortælle. Jeg fik jo opereret tænder ud hos Filur. Op til operationen kom han trofast hver aften og “tiggede” efter sin smertestillende pille. Så blev han opereret og tigge 2 dage efter efter sin pille, og så stoppede han med at bede om sin pille. Før operation lå han mest i sengen og puttede sig og opsøgte os ikke og ville ikke rigtig ud fra soveværelset. 2 dage efter operationen begyndte han at ændre adfærd. Han sidder 90% af tiden inde hos min kæreste. Han har en magtkamp med min kæreste om hvorvidt Ivans stol er hans eller ivans Kan finde på at ligge sig på siden og “sparke” til ham fordi han vil have mere plads
Han er begyndte at snakke med os, miaver en del og fortæller historier og stanger en del nu
Han er begyndt at ville ligge og “bryde” med min hånd hvor han ligger og “bider” med de nu bare gummer og more sig kongeligt over dette. Da der ikke er tænder lader jeg ham bare lege denne leg indtil han vil bruge negle så stopper legen.
Han er nede i bunden af huset og lunter rundt og hygger i hele huset nu. Han vil ind og sove hos mig og også under dynen.
Så ved man man gjorde det rigtige når ens kat forandre sig så positivt