Sååååååååååååå føder vi

KLOKKEN ER NU 23,02 OG FØDSLEN ER IGANG KRYDS FINGRE,UH JEG ER SPÆNDT

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Held og lykke -kitty -catsleep -playkitty1 -fløde1

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser
Hep hep hep! -thumbs

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

-felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

-felixsylvester -bananer -ballon -tillykke

Hvor spændende… -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for at alt går vel

Lyder spændende :smiley: :smiley:

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for at alt går godt

Nej hvor spændende! Glæder mig til at høre mere! Held og lykke! ! ! :slight_smile:

Jeg -jegkrydser alt hvad jeg kan for en masse killinger og en problemfri fødsel.

[bigloony] [bigloony] [bigloony] taak alle sammmen klokken er nu 01.53 og vi har 5 stk nye små selkirk mislinger og flere på vej puha jeg er ør i hovedet ,de har det alle fint

Weeee sikke da lækkert [smilie=hate-bravo.gif] -wehu [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] Stort tillykke indtil videre, glæder mig til at se billeder -hop

Og hvorfor hulen skal katte altid føde kl. L*** om natten -what

Weeee sikke da lækkert [smilie=hate-bravo.gif] -wehu [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] Stort tillykke indtil videre, glæder mig til at se billeder -hop

Og hvorfor hulen skal katte altid føde kl. L*** om natten -what[/quote]

det er en naturlov… lidt ala at kejsersnit altid skal foretages natten til søndag :slight_smile:

kæmpe tillykke med de nye mislinger… hvor mange er der nu?? - -bananer

Tillykke med de nye små krøllebørn! Jeg glæder mig til at høre om køn og farver - er de korthår eller langhår? :slight_smile:

Stort tillykke med de nye små -hop

TIL LYKKE - TIL LTKKE med de første fem små krøllede tingester -kattedans -weee

Spændende hvad slutresultatet viser . . . . [oregonian_bear9.gif]

Tillykke Anita! Du har bare at komme forbi klinikken med dem :smiley: Jeg glæder mig til at se de små krøllebørn [bigloony]

Ihh tillykke med missebørnene… [bigloony] Glæder mig til at se de små pus… -love

Ihhh stort tillykke med de foreløbigt 5 du har skrevet om :smiley:

-kat4 -katcry -fløde1 -playkitty1 -catsleep

Hold da op, 5 stk og flere på vej, ,eg -jegkrydser da hvidst lidt for meget, men atort tillykke med de 5.

Tillykke med alle de små mislinger -hop -bananer