Sacala´s Copyright

Tænkte jeg lige ville dele et par billeder med jer af min smukke og utrolig nuttede Copyright. Hun blev i går 2 uger og vejede knap 400 gr. Hun er bare så nuttet og jeg bruger oseaner af tid på at beundre hende - men altså se den lille tykke mave, hvem kan lade være at nusse den -forelsket

MVH
Gitte

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hun er da også bare dejlig. Ja man får jo helt lyst til at trutte hende på den dejlige mavse. -kat4 -kat3 -fløde1 -playkitty1 -kitty

Ihhhh, den slags beskæftigelse kunne jeg også finde på, hvis jeg havde sådan en lille dejlighed -love -love -love

ja det er sjovt som der pludselig forsvinder tiiiiiiiiiiiiiiiimer af døgnet når man sidder og kigger på sådan en lille størrelse…

hun bliver HELT vidunderlig…

Knuser

-forelsket -love [bigloony]

[oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] Hvor er hun bare uha såååååå sød -love -love

[smilie=hate-bravo.gif] Nååå det lille puss…hvor er hun fin -ballonkitty -ballonkitty

-forelsket -forelsket Åhhhh… såååå… søøød… -forelsket -forelsket

nååå lille muus -lovelove hun er da på ingen måder til at stå for

Hun er rigtig nuser, men har aldrig haft en killing der som hun kan grise sig til. Hun nærmest bader i sin mad -øøøvvvs Men skøn er hun jo -forelsket Pt. er hun holdt tilbage til en anden opdrætter.

MVH
Gitte

Hvor er hun bare dejlig -forelsket -forelsket [oregonian_bear9.gif] -forelsket -forelsket