Sådan en MÅ jeg bare ha

til mine misser :smiley:

http://www.kattegale.dk/galleri/display … at=0&pos=0

må heller sige at den lillle fyr IKKE lider overlast, han ELSKET det :smiley:

-xxrotflmao -xxrotflmao

hvor er den bare skøn …

ser sjovt ud, og sødt. men alligevel så tror jeg den lille ven måske føler sig lidt indespærret. men det er nok bare mig der er for god af mig

Merethe sådan en putter du altså ikke dine misser ind i :frowning: På den anden sige så må det jo være minni cooner -sorry -høhø

For pokker hvor er den sjov Merete :slight_smile: jeg var ved at tude af grin da jeg så den…

jeg vil have en lidt større til Sethi - så kan de være han kan få brændt lidt krudt af INDEN vi skal sove fremfor MENS vi sover

-xxrotflmao

Haha, jeg har netop bestilt sådan Runner Giant en til mine chinchillaer -thumbs

De er bare ¨å søde, de jordegen… der er fuldt fart på dem

Nej nej ikke noget med mini cooner, det er kulen MED indhold :smiley:

Jeg synes ikke engang, det ser sjovt ud, for det er da tydeligt, at katten prøver på at komme ud. :frowning:
Kunne ikke drømme om at udsætte mine katte for det.

Det er ikke en kat, men et egern :wink:

Kat, egern, ligegyldigt hvad, så kunne jeg stadig ikke drømme om at placere et dyr i den.

her må jeg nok sige ta jeg er enig med Mega -sorry hvordan ved man at de kan lide det? jeg syntes ikke det ser rart ud, emn jeg har så heller ikke forstand på den slags dyr :smiley:

hva for noget -uha jeg fatter bjælde, når jeg trykke på linket får jeg en Perser på et middagsbord frem, lækker misser forøvrigt -forelsket

men den lider da umidelbart ikke nogen form for overlast, den er lækker, skøn pels, klare store øjne, får lov til at sidde på middagsbordet, jeg er simpelthen ikke med -uha

Tror der er gået koks i galleriet…det er min dejlige misser du beskriver…og mange tak :smiley:

Jeg kommer ind til den YNDIGSTE lille tortie pige… SUUUUK -forelsket

Hvis I klikker på linket og så klikker fremad til ca. nr. 12 kommer der en video, der hedder hamserball, det er den :slight_smile:

Takker…den må jeg se :smiley: