Sådan er det med Abyér:-)

Jeg har nu igen forsøgt at tage lidt billeder af kattene i løbegården, hvilket er lidt af en opgave når det drejer sig om 4 abyér:høhø:.

Billederne af Unni endte med at blive af bagben, mave og hovedet helt inde i objektivet:tihi: Som om hun vil sige ha ha mor, det der får du ikke meget ud af:muhaha: Hun har da også fået ret, for alle billederne ligener noget der er løgn:dokdok:

Ally derimod er normalt en engel når jeg finder kameraet frem, og sætter sig gerne og posere:thumbup:. Men som altid når der er tale om abyér så er det ikke ret længe af gangen:p

Men Capone er knapt så hurtig og han ville godt være med et kort øjeblik.

Skønne billeder :wink:

Ha Ha skønne forårs billeder :slight_smile:

Skønne billeder :thumbup:
Hilsen Lisbeth

Ja, abyer kan flyve! Det lærer de fra små af, hvor de har de dér kæmpestore ører. :wink:

Skønne billeder. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;572967]Ja, abyer kan flyve! Det lærer de fra små af, hvor de har de dér kæmpestore ører. :wink:

Skønne billeder. :)[/QUOTE]

Nu er de to jo født her i huset, og det der med at flyve har de gjort næsten siden fødslen:love2: Jeg har dog aldrig set dem blafre med ørene lige som Dumbo:uha:

Jeg synes du er dygtig! Når jeg prøver sådan noget, får jeg som regel et fint billede af, hvor katten lige HAR været :doh: :doh:
Herligt! :hjerte: :ok:

Dejlige billeder, og der er da et par stykker som lykkedes til fulde. :slight_smile:

Hehe, de billeder oser af god stemning :slight_smile: