Sådan gør pakkebudene

her er forklaringen på hvorfor pakkerne fra zooplus altid er i stykker og dåserne er bulede og skrammet

Det er jo sygt !

det kan godt tilføje GLS til den liste :gal:

Mon ikke disse bude er mere undtagelsen end reglen?

Vi har i øvrigt aldrig haft noget at klage over, når det kommer til GLS og deres håndtering af vores pakker.

[QUOTE=En forhenværende bruger;970449]Mon ikke disse bude er mere undtagelsen end reglen?

Vi har i øvrigt aldrig haft noget at klage over, når det kommer til GLS og deres håndtering af vores pakker.[/QUOTE]

Det har vi heller ikke, og vi får mange varer leveret med GLS.

Det passer ihvertfald IKKE på GLS, har aldrig haft nogen problemer med dem og deres levering … tror ikke det foregår sådan i DK … generalt !

Nogle gange gør det :frowning:
De fleste af dem jeg har modtaget er fine, men jeg har altså også modtaget nogle hvor emballagen var gået itu, og sågar hvor dele af indholdet var faldet ud. :uha:
Kan man egentlig bede dem vente til man har tjekket indholdet, og så sende den retur med budet, hvis noget mangler?:?:
I de situationer hvor jeg har oplevet det, har det været besværligt fordi jeg havde modtaget pakken uden at opdage at den var itu, og så efterfølgende selv skulle have bøvlet med at returnere eller få firmaet til at sende det der manglede (de troede heldigvis på mig)

Jeg melder mig i koret - ikke ét kiks med GLS, det funker bare.
VH
Susanne

Jeg har problemer med GLS hver ENESTE gang, men det er nu mere, at de påstår at have været ved døren uden at have været det.

Tror at det er sket 2 gange (ud af måske 12-15 gange), at pakken har været rimelig smadret.

jeg bestilte engang en cykel over nettet og derefter rettede jeg henvendelse til gls som var transportør af min cykel om at hvis jeg ikke var hjemme måtte de gerne sætte den omme i haven, de skulle bare løfte den 1,2 mtr over hegnet og så bare sætte den i haven, joooooo de havde skam leveret den i haven, men den lå ude midt på græsplænen, så de har helt sikkert smidt den over hegnet.
men ellers har vi nu aldrig problemer med dem

Lige med Zooplus pakker der tror jeg ikke det er GLS der er synderen. Men Zooplus der skal lære og pakke bedre i de kasser.

Hehe Manden arbejdede engang som Langtidsledig hos PostDanmark… I netop pakkesorteringn. Jeg var med et par aftner (vi var unge og nyforelskede og så kan man jo ikke sådan undvære hinanden L) og… specielt det der sku’ “håndsorteres”, altså de mere skrøbelige ting… lad mig sige det sådan… jeg vil næsten hellre sende noget som brev end som forsigtigpakke :uha:

OK det er 25 år siden sådet er nok blevet anderledes. Men om det er til det bedre eller det værre… DET ved jeg af gode grunde ikke…,.