Sådan side burde laves for katte

Men så kom der sikkert nogle andre relevante links til andre sider, der også forklarer hvorfor neutralisation af kat er en god ting og hvordan det foregår?
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1242622]Men så kom der sikkert nogle andre relevante links til andre sider, der også forklarer hvorfor neutralisation af kat er en god ting og hvordan det foregår?
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg gav mig ikke lige til at undersøge hvad det var for links. Men det var især dyrlæger, så mest noget om hvad det er og priser. Om dyrlæger har fordele/ulemper med ved jeg ikke :slight_smile:

Britas sidste kommentar i førnævnte tråd siger jo det hele :slight_smile: Så skal vi lave en side? Eller kan man lave neutrakat bedre? Kunne den ændres i domænenavn og kunne den søgemaskine optimeres? Eller er det nemmeste, at vi er en gruppe, der laver en ny? Er der nogle med forstand på hjemmesider, der kan sige lidt om det?

Måske var det en idé at tage fat i den/de personer, der står bag neutrakat, før man begynder at ville lave om det arbejde, der er lagt i det?

Måske er det mere en side som denne der mangler?

Hvor man tilbød vejledning (og nautraliserings anbefalinger var del af anbefalinger.)

Ovenstående havde også facebook side tilknyttet - som dog er lukket nu. Men den findes stadig hvis nogle vil se på hvordan det blev grebet an…

[QUOTE=Musashi;1242999]Måske er det mere en side som denne der mangler?

Fødevarestyrelsen har klart afvist at der er penge til sådan en kampagne. Man påtænker en kampagne om kat, der er bare ikke afsat penge til det - ikke én eneste krone til kat…
VH
Susanne