Sådan slap Tiger ud af indhegningen

Hejsa.

Måske nogen husker min desperate nat, som fik mig til at lave tråden her. Et par dage efter viste Tiger mig hvordan hun slap ud af indhegningen. Der var et hul øverst i indhegningen, inde ved muren, som var lige i Tiger-størrelse. Det var simpelthen en svipser fra min side, som en klatremis som Tiger ikke kunne stå for, når der stod en spand med friskt regnvand lige på den anden side af indhegningen, som hun kunne have helt for sig selv. Det var heldigvis let at fikse hullet.

Her er billederne. -shhhh

Jeg ved også nu, at hun sov i skuret, for jeg fandt en pude med Tiger-pels på. Og selvfølgelig snuppede hun sig lige en kæmpestor husskade, som jeg så kunne samle fjerene op fra i flere dage efter. :slight_smile:

Sej mis, [smilie=hate-tunz.gif] men når det er skrevet så også FY, Tiger DU må IKKE kravle ud af hegnet…og FY Tiger, du må ikke tager pippere -høhø
Her var græsplænen også fyldt med andet end græs den anden dag…jeg FY’ede på livet løs men ingen meldte sig som den skyldige. -shhhh

Hun er godtnok kreativ den frække mis. Håber ikke hun finder på andre spændende flugtveje :stuck_out_tongue:

Enig -thumbs

Tiger-dræbermaskinen er bare slet ikke til at stoppe på andre måder end at holde hende inde. Og hun bliver også mindre irritabel på de andre katte, sådan lidt mindre vilddyr, og alt i alt bare mindre stresset når hun er indekat, i min lejlighed. Det er min fornemmelse. Her i lejligheden er hun 100% kælebamse.

Det var en spændende ferie, med huspasning og løbegård, men jeg tror ikke hun savner den. Og det er ikke bare noget, jeg siger. -forelsket

Enig -thumbs[/quote:4zctktu2]Det er godt at vide, at hvis der findes et hul, så finder Tiger det. Bare typisk. Men det var jo bare en midlertidig løbegård for 14 dage. Og det var det eneste hul, for resten var lavet af eet stykke og gennemgået grundigt. Grunden til at der var en hul der, var at der var en “dør”-åbning i indhegningen lige der. Den blev så lukket til så den ikke kunne åbnes mere, da hendes lille trick blev opdaget.

Ja de er snu er de :smiley:

Enig -thumbs

Enig -thumbs

[bigloony]

Hun kæler bare op af min hånd, når jeg prøver at FY’e hende. -LOL

Altså sådan en bandit… det ufatteligt hvad de kan altså!!!

Ih hvor er hun da dygtig og smart… Eller… Nårh nej, fyyy-ha misser!
Hehe, smuk og klog pige er hun nu da.

Enig -thumbs

UPS! -what

-høhø -høhø