Sådan sover Figaro

Sådan sov Figaro lige, underlig kat :slight_smile:

-tihi Skøn kat - katten er sandelig sin egen -lovelove

Skøre kat, det kan da umulig være behageligt at ligge sådan. Jeg er sikker på det bare er fordi han ved han blliver fotograferet:p
Sig til ham han godt må låne min den ene krykke, for han må da få en kronisk rygskade ud af det der:D
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;135037]Skøre kat, det kan da umulig være behageligt at ligge sådan. Jeg er sikker på det bare er fordi han ved han blliver fotograferet:p
Sig til ham han godt må låne min den ene krykke, for han må da få en kronisk rygskade ud af det der:D
Knus Elin[/quote]

Han sov faktisk da jeg begynte at tage billeder af ham, så vågnede han og fandt et mere konfortabelt sted :slight_smile:

Sjov mis! Han er faldet i søvn midt i noget - ligget på lur måske :slight_smile:

Ja , de har sommetider nogle mærkelige steder og sovestillinger , hvor man tænker det kan da ikke være særligt rart … Men han har haft brug for varme på mavenskindet -høhø… Dejlige Figaro :wehuu:

Han sad og kiggede på fugle lige inden han lagde sig til at sove der.

Ha ha, varme på maveskindet, man skulle jo tro det er ham der er steriliseret :tihi:

Jeg så det samme hos Anne Ks Iggy Pop:-) Hun hang bare helt ud over radiatoren:-)

Skøre katte:-)

:hjerte::hjerte:

Sikke en dejlig lun mis… sådan ligger Silke også, men jeg har lagt et lille tæppe til hende… og lige nedenunder står der en hundekurv med 7-8 dyner, tæpper og sår’nt - så når hun skal strækkes ud igen - så kan hun lige dumpe ned i kurven…

:tihi::tihi:

Hvor er han fin…du skal næsten have lavet en “radiatorhylde”. I min ungdomsbolig fik jeg sat en hylde op over radiatoren, det blev betrukket med noget plysstof og selvfølgelig var der også noget dejlig blødt fyld. Mine misser ville nemlig også gerne ligge på radiatoren, men jeg synes det var synd for dem og de eeeelskede deres hylde, de lå der stort set hele tiden

HAHAHA nåååå skøre mis:wehuu:

Ja han burde ha’ en radiatorhylde, men det kan ikke betale sig, for vi flytter på Lørdag, og der er der gulvvarme:thumbup:

Ja, så kan jeg godt se det ikke kan betale sig -høhø

Skøre kat :wehuu:

Skøre kræ, han bliver da helt vild med gulvvarmen :slight_smile:

Hvor ser det sjovt ud den måde som han ligger på.

Du kan sige til dine misser at de kan glæde sig til gulvvarmen. Når vi er i sommerhuset er badeværelset det sted de elsker at være…Gæt selv hvorfor :tihi:

ååårrh skønne Figaro… han ved da hvad der er godt :wehuu:

Hvor er han sød… men sikke da en måde at ligge på :tihi:

Jeps det gør han.