Sådan underholder man katten

En loftventilator + et langt stykke garn:

Sæt ventilator på laveste hastighed og Voila: :smiley:

Det er nok meget sjovt at se på, men jeg kunne ALDRIG finde på at gøre det. Det er i mine øjne for farligt. Især på det sidste billede kan man jo se, hvad der er sket med snoren. Vikler den sig for hurtigt om halsen kan det gå grueligt galt.

Hihihi hvor godt :slight_smile: Super smart ide :slight_smile: Hvis katten altså ikke bliver viklet helt ind i det :slight_smile:

Viften køre så langsomt, så det er ikke farligt. Han sad længe før snoren gik rundt om halen og den sad meget løst der. Selvfølgelig er det ikke noget man skal gøre uden opsyn, men det gælder vel det meste kattelegetøj.

Tænk- jeg vidste, at der ville komme sådan en kommentar herinde fra. :S

[quote=Buffy;403306]

Tænk- jeg vidste, at der ville komme sådan en kommentar herinde fra. :S[/quote]

Tja - dén kunne du så have undgået, ved at skrive ved dit indlæg, at det kun var under opsyn kattene legede med snoren og viften.

Mange herinde er gamle i gårde ( sorry Anne ikke sådan ment :p) og har set en del “klaphatte” i tidens løb.

Men sjove billeder - især efter oplysningen om, at det kun gøres under opsyn. Missen har sikker moret sig meget undervejs.

Tjahh, jeg er nu heller ikke helt ny, men jeg gider sgi ikke sidde, at forklare og undskylde på forhånd, hver gang man laver et indlæg herinde, hvor den gængse opfattelse åbenbart er, at alle der ikke høre med i “klubben” er klaphatte. -surrender

Sådan er det nu heller ikke. Men alle læser dit indlæg, og nogen ser ikke de faresignaler som andre. Jeg kan snildt forestille mig dem der skal afprøve dette sjove legetøj, og ikke tænker på at det skal være under opsyn.
Hvad der er naturligt for nogen ( bl.a dig) er ikke for andre.
Så jeg syns det er godt Anne gjorde opmærksom på dette. Du vælger at tage det som kritik ?! -

Det er simpelthen en super idé… Hvis man altså har en loft ventilator. :cool:

Jeg har haft en snor sat fast i en gulv ventilator, det var også sjovt, men jeg var nødt til at bruge en let snor,
og den ville de bide over, så det blev en relativ kort fornøjelse.

Nogle katte vil æde snoren, andre drøner rundt og bliver filtret ind i den, men man kender jo sine katte,
og så lader man dem selvfølgelig kun være alene med det legetøj, der ikke er farligt for dem.
.