Sælges billigt

Mor og børn sælges billigt.
Overvejer at pakke dem i en papkasse og sende dem til dyrenes beskyttelse.

Jeg er TRÆT af syge dyr og vanskelige dyr. Jeg brækker mig snart.
Vor mor har haft fornøjelsen af at være indlagt med akut brystbetændelse og feberen ville ikke rigtig falde. Hjem kom hun , 2 dage, så hæver hun voldsomt op. Mig op til dyrlægen for at være sikker, mere antibiotika og hjem igen. 3 timer senere er hun blå - det har jeg prøvet engang før, så mig afsted. De indlægger hende natten over.

Hjemme igen ringer de så - det føltes som en byld så de skar hende op … 40 ml pus! :brækkesig:
men de har skåret hende og skyllet to gange- uden bedøvelse, hun er så dygtig.
nå så jeg fik hende så hjem og hun har det fint- men med hul i- yak hvor er det vammelt, men oh well

igår hæver hun så op i den anaden sides væv på samme gustne måde og min mor og jeg siger - nå , bliver det blåt inden mandag prøver vi lige at dræne selv. Og nu til middag - BINGO.
så frem med en steril kanyle og prik- og yak ! rå mængder kagecreme. Men endu en gang tog hun det pænt.

mine små er 5,5 uge og vil ikke spise ordentlig. De opfører sig stadig som om jeg prøver at forgive dem når de får mælk. Har en som er rimelig træfsikker og en anden som er 50/50. nr 3 er rent held og pigen bliver stang hys og bider. sjovt nk er hun også bøvlet at give mælk. hun gider IKKE holdes

Håber virkelig de snart fatter det- er SÅ træt af at få bad i mælk, servere smat mad type xyz forgæves og killinger der ikke tager ordentligt på. den mindste vejer 396 gr.
de sidste 13 dage har de ca taget 40 gram på hver. og ja de har været syge men det er de ikke længere. de kan lege, klatre og gå på eventyr. Jeg VED godt det nok skal komme men for f i h h helv… tag jer dog sammen.
I dag krøb jeg til korset og købte fars selvom jeg er blevet lidt baktusse forskrækket efterhånden. førhen har mine forvandlet sig til små rovdyr. dem her lugtede bare til det og gik…

nå anyway - pt kan jeg ikke huske hvorfor jeg opdrætter- og så alligevel
det her syn er grunden

Åh pu ha Kira, der ikke så meget at sige, så sender dig i stedet et KÆMPE kram

:kram:

:wittsend: Det er da godt nok en hård omgang, pyha…

:hug:

Sikke noget juks! Men hold da op for en missemor :hjerte:
:kram: til dig

Stakkels dig og ja hele situationen…men det skal jo nok vende det hele…og ja sikke et dejligt syn det billede :slight_smile:

:kram: og for pokker da osse

Kom nu mor så vel som (umulige) unger :kryds:

Puha sikke en omgang du har været igennem :frowning:
:kryds: for at det snart vender for dem/dig

Et :kram: sendes afsted til dig, for det har du da vist brug for

:gruppekram:

Jeg håber at mormissen snart kommer sig.

Du sender bare den lille nøgne pige hjem til mig. :hjerte:
Ej, kæmpe kram herfra og 10000vis af :kryds: -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser for at mor & babyer bliver friske igen.

Stor :kram:til dig - det lyder som en slem omgang :S

Jeg sender en stor stak :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at det snart begynder at gå hurtigt fremad for mormis, samt at de små baryler finder ud af at rigtig mad kan være godt.

Tak allesammen. Bare det at brokke til nogen der forstår er en lettelse

Håber modgang snart vender til medgang -kramer

Åh jeg føler med dig helt ind i knoglerne…når man står med sådan en omgang, så har man bare lyst at opgive det hele. Jeg x fingre for det snart vender. Hvad antibiotika behandles mor med ?

tak

camilla hun får noroclav og tribrissin - og selvf smertestillende. Hun æder som en hest og har det heldigvis godt nu !

-kramer
Du har godt nok dit at kæmpe med, må man sige. :frowning: Krydser fingre for, at de små smuklinger snart vil æde ordentligt… :kryds:

øv øv øv håber på det går. nogle gange er det satme for meget op af bakke at være opdrætter, men så kigger man ind i et par killinge øjne og så kæmper man videre. :kryds: og masser af kram og kærlige tanker.