Saffronker 3,5 uge

Så er det tid til en update - langt om længe.

Det har været nogle turbulente uger. Først ville hun som nogen måske husker, ikke kendes ved dem. Det lykkedes dog, og så skulle vi så vente på mælk. Jeg støttede dem imens, men ikke mere end minimalt så de stadig suttede.

Så har der været “fred” i et par uger, bortset fra at de skulle flyttes hver 2. dag
En lille blev sløj, men kom over det med en omgang convenia

og nu er mælken så løbet tør. Skulle lige vente og se om hun bare var ved at justere op, men nej.

nu er vi på mælkeerstatning og babycat mousse. Det har givet ro i det lille hjem !!!
Dog er hun stadig så panikken at når man mivser fordi man er sulten så knækker filmen- så den mest larmende og hans makker er gerne i sofaen når jeg kommer hjem :dokdok: Hun skal IKKE have flere børn- hun har slet ikke nerver til det.

Lige nu bor vi i reolen med papindhegning, det er åbenbart bedre end den fine net kravlegård. men jeg diskuterer ikke med hende, hun får sin vilje

Men de er nogle søde små fyre, med tryk på små - en kampvægt på 356 forskrækker ikke nogen :tihi:

der er den røde som er super kort men med lange stride stikkel hår, den rødmaskede som er straigth coated, og to chokomasker som er hhv meget kort og blød, samt ret lang, men tyndhåret og ultra blød

Åh de er nuser, hvor er det trist med sådan en turbulent start, men dejligt at se de trods alt har det godt. og mormis ser da bestemt stolt ud af skønhederne

Tak gitte - hun er MEGET stolt af dem, og man må gerne nusse dem for hende, bare man husker at elske hende også

Får virkelig lyst til og kysse deres skønne pels. Må altså have sådan en skønhed i hænderne en dag… nu venter jeg så spændt på du viser flere billeder af hele flokken.

Ohhh jeg vil snart på besøg!!! :inlove:

Den røde bliver som min James - flock/brush.
Den langpelsede chokomaskede bliver flock.
Den kortpelsede chokomaskede bliver flock/brush
og Den rødmaskede bliver - ja, straight

Mit bud so far :slight_smile:

Men hold nu kaje hvor ér de bare SUPER nuttede!! :wehuu:
Tænk at man kan blive skruk selvom man selv har småfolk :love2: :ups:

MUMS! :hjerte:

/Mette

Åååhhhh hvor er de dog BEDÅÅÅÅRENDE :wehuu:

Nurh, hvor er de alt for kære! Den røde især er da ikke til at stå for :inlove:

Jeg er ked af at høre om mælken, men godt de da i det mindste er nået til “kan spise selv-lidt”-alderen :slight_smile:

Uh, jeg må snart komme og se dem :smiley: Hvornår passer det dig?

[QUOTE=Mette Mejdahl;882959]Ohhh jeg vil snart på besøg!!! :inlove:

/Mette[/QUOTE]

JEG VIL MED!

Og ja, de er fuldkommen fantastiske alle sammen! UHA den lille rødstribede dreng… det er jo lige den farve jeg altid har ønsket mig… piv

Hvor er de smukke. :hjerte:

Godt at høre, at Saffir er glad for dem trods den vanskelige start. :thumbup:

Hvor er de bedårende!!! Den røde er godt nok ektremt nuttet :slight_smile:

Årh hvor er de nuser, hvornår var det liiige jeg skulle et smut til jydeland…tænke tænke :smiley:

Hvis jeg er lidt heldig kan jeg måske lige nå at komme forbi og nusse dem inden de flyver hjemmefra :smiley:

Tak allesammen- mon ikke vi er klar til lidt nus engang efter landsskue - det tror jeg.

Officiel nus med afstemnin und alles kommer først lidt senere i deres liv.

Valget af reolen er jo genialt…lige i solen.
Sikke dejlige “mus”…lige til at køsse på, hvir man kan komme til for ørene, fnis

Du får trøste deg med at så raskt dem kommer i gang skikkelig med fast føde,så vil alt så supert.
Dem ser kjempefine ut, du må gjerne vise flere bilder,dersom deres mor lar deg få lov :smiley:

Ja, Kira - der er ALT for få billeder i dine tråde…vi vil se ALLE de små fra ALLE vinkler! :venter:

De er bare dejlige! :love2:

[QUOTE=Diana F;883182]Ja, Kira - der er ALT for få billeder i dine tråde…vi vil se ALLE de små fra ALLE vinkler! :venter:

De er bare dejlige! :love2:[/QUOTE]

HELT ENIG!! :thumbup:

ha ha ha - ja det er jo lige det om man kan komme til for ører. Synes nu de passer lidt bedre til dem efterhånden.

ifht billeder skal i nok få- men lige pt synes jeg jeg har rigeligt at se til med dem. men det skal nok komme

Hvor er de bare bedårende!!!
Og dejligt at høre, det går så godt trods den lidt hårde start!!

Jeg er vild med de ører…:hjerte:

skønne skønne bamser <3 <3 og jeg har set dem :wink: