Safir blev 13 år

Min første MCO - grundstammen i mit opdræt - Puslings Blue Safir gik over regnbuen i går eftermiddags.

Safir blev født 16.07.1995 - fik 4 kuld ialt 21 killinger, hvoraf 4 gik videre i avlen.

Hun flyttede til Sønderjylland og nød sit otium, sammen med et par andre katte her fra opdrættet.
I sidste uge blev hun dårlig og måtte i beh. - hendes nyrer kunne ikke mere, og hendes ejere hjalp hende afsted på hendes sidste rejse

Safir vil altid være i mit hjerte, hun var en helt speciel kat for mig - hendes førstefødte - Androkles - kommer luskende hen på morgenen og skal ha sin skønhedssøvn

-forelsket

det er altid noget særligt når stammoderen til ens opdræt når regnbue-broen… det er altid for tidligt, men dejligt at høre at hun kom vel afsted…

det bedste ved opdræt er at man altid kan se lidt at de katte der har været i sine nuværende øjestene og på den måde glædes og mindes med store smil :slight_smile:

stor knuser til dig og mange kærlige hilnser til Safir der nu venter på at du kommer og nusser hende inden i skal over regnbuen sammen :slight_smile:

-kramer

Varme tanker her fra mig - det må være en speciel dag for dig i dag. Ligesom en følelse af at starten på det med opdræt hos dig nu ikke er mere. Hun må have været starten på rigtig mange minder med mange generationer af efterkommere gennem de år, der er gået. Hvormange generationer har du haft efter hende på nuværende tidspunkt?

Ojjjj May-Britt . . . . der satte du mig ski da på arb.

1. generation - i lige linie her fra huset - er rejst hjemmefra for en lille måneds tid siden

Jeg har stadig Safirs søn Androkles og sønnedatter Chilla (på mit profilbillede) - disse to har også leveret avl ud af huset, som igen har formeret sig videre ud i den store verden -uha

På et tidspunkt havde jeg 4 generationer gående - og udstillede på et tidspunkt med tre generationer . . . det var nu helt sjovt -thumbs

Nu skal hun ha en æresplads på min Hjemmeside -engel

Det er bedre at have elsket og levet end at have levet men aldrig elsket

Din misser har haft nogle gode år og fik en værdig slutning på livet. Nu er hun over regnbuen og venter på at i en dag mødes igen.

Hun vil altid leve i dit hjerte, ligesom du vil leve i hendes.

Den da i mødes igen vil det være somom i aldrig har været fra hinanden.

Gammel kærlighed ruster aldrig.

13 år er jo en rigtig flot alder, som kun indikere at hun er passet til UG +++
R.I.P. Puslings Blue Safir -riprip

1000 tak, jeg er overbevist om at du har ret. . . dog håber jeg det varer et par år inden jeg skal se hende igen . . . . .

Een ting er sikkert - Safir har levet sit otium fuldt ud og er blevet passet på bedste måde.

Tak for din søde hilsen Miss T. . . Safir VAR min øjesten, men der var andre der elskede hende lige så højt, og deres sorg er stor i denne tid . . . .

Nej, jeg håber da helt sikkert også at der går mange år men når den dag kommer så er i sammen igen

Enig -thumbs -riprip -kramer