Sally

hejsa

jeg mener helt sikkert at denne bruger skal herind osse

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_vis … serID=2539

jeg kender som sådan ikke brugeren ret godt, men ka da ud fra hvad jeg læser se at hun er godt træt af kg osse, samtiddig har hun støttet os hele vejen i denne sag

hvis mb siger ok - så er der stort -gruppekram herfra

hvis mb siger ok - så er der stort -gruppekram herfra[/quote]

Eniiig

Eniiig[/quote]

X 2 . skal jeg indvitere hende MB

Er vi begyndt at sluse ind sådan for alvor?? Så har jeg nogle stykker, jeg gerne vi have med nu.

Eniiig[/quote] [smilie=hate-tunz.gif]

X 2 . skal jeg indvitere hende MB[/quote:2qaxfftg]

X3

Jeg ved at Sally har haft nogle kontroverser med nogle personer, men jeg mener så også, at hun er i stand til at debattere sagligt - uden at gå efter manden.

Umiddelbart har jeg ingen indvending mod hende så X4 herfra…

X5 -høhø

Så går jeg ud fra at jeg skal indvitere -love

Så går jeg ud fra at jeg skal indvitere -love[/quote]

Det synes jeg du skal Karen -hi5

Det synes jeg du skal Karen -hi5[/quote]

Det er jeg også med på. Jeg kan så ikke umiddelbart lige se grunden til at Sally skal inviteres fremfor f.eks. Natascha og Karina H. Eller andre fra KG… Der er jo f.eks. også Ditte og Chimp fra Kaffeklubben derinde, som heller ikke er med her endnu.

og Heidi* som vi tidligere havde i tankerne -love

Det synes jeg du skal Karen -hi5[/quote]

Det er jeg også med på. Jeg kan så ikke umiddelbart lige se grunden til at Sally skal inviteres fremfor f.eks. Natascha og Karina H. Eller andre fra KG… Der er jo f.eks. også Ditte og Chimp fra Kaffeklubben derinde, som heller ikke er med her endnu.[/quote:33m7jgko]

Nej det kan du have ret i May-Britt, og jo før vi får dem over som vi står inde for jo bedre er min mening. Og den dag jeg kan indvitere Ditte er den dag jeg danser -love

Jamen for min skyld kan vi godt begynde at invitere herind, men jeg er (eller vil ikke være) ene om at bestemme det) -engel

vil du have hjælp til at godkende, er det det du siger -love

Karen: Jeg laver lige en ny tråd om emnet :wink: