Samkøb fra medicanimal i Faxe-området?!

Hej hej :slight_smile:
Jeg står og skal til at bestille noget Gastro Intestinal, til ham der den tykke henne på sofaen :tihi:
Jeg har fået anbefalet www.medicanimal.co.uk af nogen kloge hoveder herinde fra, så nu vil jeg da prøve…

Men jeg tænkte, om der måske var andre her fra Faxe området som skulle have noget med?
Eller nogen som er villige til at komme og hente her i Faxe, da jeg ikke er mobil på nogen måder.

Tænkte bare, at når man nu alligevel skulle, så kunne man ligeså godt deles, hvis nogen stod i samme situation og skulle til at bestille :slight_smile:

Jeg satser på at bestille i onsdag/torsdag, aller senest fredag hvis det skulle være at nogen var interesseret :slight_smile:

Giv lyd :slight_smile:

hvis du bestiller for over 129£ er der fri fragt :slight_smile:

Uha ja. Men så meget skal jeg slet ikk have :wink:

Hvis der nu kommer nogle flere der gerne vil have lidt derfra, kunne det jo være at I kom over de 129 £ og derved sparede fragten :slight_smile:

Jeg har selv lige fået noget hjem derfra, så pt mangler jeg ikke noget :slight_smile:

aah ja, det kunne selvfølgelig være :slight_smile:
Personligt skal jeg handle for omkring 50£ tror det var lidt mere enda

Jeg kunne godt bruge noget derfra, men tror benzin ville løbe op i det samme som fragten, hvis jeg skulle hente det i Faxe :tihi:

ja det kan godt være… benzin er ikke just billigt :wink:

Med mindre nogen lige finder ud af de skal have noget med, så bestiller jeg i morgen :slight_smile:

Råb endelig højt hvis i skal have en bestilling med :slight_smile: