Samkøb hos Petfun?

Vi skal have bestilt hos Petfun… Nogen, der ellers mangler noget, så vi kan dele porto? :slight_smile:

(Bare hold kajen, @_DK_Sugieh! Vi er IKKE langsomme :klappe: )

2 Synes om

Har de noget der holder mere end 5 mdr til lidt livlige siatalerer?

Det vil jeg da gå ud fra… Det kan holde til MCO i årevis ved jeg fra andre…

Vores 7 år gamle træ ser nærmest nyt ud.

Men ellers - hør Luise ad. Det er Petfun, hun har :wink:

Hvis jeg havde vidst at det tager efterhånden mindst 4 uger at få nogle få friske dele fra Robusta, så havde jeg ventet og var sprunget med her. Men skidtet dukker vel oo til sidst! “Nogen” er nemlig holdt op med at strinte og har derfor eeendelig fortjent nogle nye dele til sit kradsetræ :slight_smile:
VH
Susanne

6 Synes om

Ork ja, mit lever i bedste velgående. Og køjer og puder kan vaskes samt der fås reservedele. I love it

2 Synes om

vil gerne have et par ting med

Samme her, vores er købt i 2013 og er kun meget lidt slidt :slight_smile: I mellemtiden er vi på 3. “billige” træ i køkkenet.

1 Synes om

Jeg stemmer lige i koret for at petfun bare holder og bliver ved med at se pænt ud. Jeg købte et brugt for 3 år siden og da var det nogle år gammel og det er virkelig pænt, også selvom der er mange maine coons i det dagligt :slight_smile:

Fra hvilken www bestiller du, jeg kunne godt overveje et nyt killingemiljø.

holder sisalen også på deres træer? For jeg synes dælme sisalen holder dårligt på alle træer her i huset indtil videre

ja, det er tætvævet, med ganske få strittere og på tykkelse med min ringfinger.
Mit er en søjle model og er i hvert fald 5 år gammelt og er kun nusset, ikke i nærheden af kradset igennem. drejer søjlen lidt en gang i mellem og da vi flyttede, endevendte vi den

Produkterne er fantastiske, men kundeservicen elendig :confused:
Så jeg håber ikke I vil i kontakt med dem/have hjælp derfra nogensinde, det er nemlig mer eller mindre umuligt …

Men jo - deres produkt er rigtig gode.

Nej, sisalen har ikke holdt på mit. Men jeg tror, det var Magic, der flåede det fuldstændig. Han er virkelig brutal med sine klør. I skulle se min mors og far næsten helt nye dørkarme :ups:

Det var et bestemt sted, han kradsede. Jeg tror ikke, det er blevet værre, siden han rejste. Resten af træet er der ikke noget i vejen med. Om end jeg synes, at deres senge har fået en dårligere kvalitet - men det er måske bare mig. De går fuldstændig ud af facon, når jeg vasker dem, synes jeg. Måske fordi jeg ikke har en tørretumbler til at tørre dem i?

PetFun holder glimragende til vores katte. Både den tunge brite, den hvæssende bimse og de tre hurtige. :runsylvester:

Mit er så vidt jeg husker fra 2012 og der er masser af år tilbage i det endnu :ok:

Jeg har et Jacky O-træ fra 2014, og hvis man ser bort fra, at jeg har vasket køjerne med en grøn nullerput, så ser det stort set ud som nyt :slightly_smiling_face:
Det holder super til 2 NFO og 1 SOM :slightly_smiling_face: Jeg har så investeret i de tykke stammer, men sisalen holder fantastisk.

Jeg har aldrig haft problemer med deres kundeservice… Ud over, at det vist er Google translate engelsk :sweat_smile:

Tja jeg fik aldrig et svar, trods tre mails, to henvendelser via deres kontaktformular og forsøg på kontakt gennem facebook … så jeg ved ikke en gang hvor godt eller dårligt engelsk de skriver.
Så jeg konstaterede at de ikke var interesseret i at handle med mig … Det var nok for få euro, jeg ville bestille for, eller hvad ved jeg …

Mærkeligt… Jeg har allerede fået svar på to mails i dag…

1 Synes om

Jeg har to-køje modellen (fordi jeg har loft til kip) fra 2008 og man kan da godt se, den nederste del er blevet brugt mere end de øverste, men jeg vil stadig godt være det bekendt - og i løbet af de år har der trods alt været en del katte deroppe (bl.a. 4 kuld killinger) :slight_smile: