Samkøb: Immunecare Collostrum

Hvis der er nogle, der mangler eller ønsker at købe dette produkt, er Joan (Jojo) og jeg igang med at planlægge indkøb af dette.

Joan har fundet gode priser på en amerikansk hjemmeside, men jeg kender ikke forsendelse eller told priser endnu - så jeg ved ikke hvad prisen ender med, hvis det bestilles derfra.

Jeg har fundet et par steder i England hvor priserne ser fornuftige ud. Men vi dobbelt tjekker lige stederne igen, så vi er sikre på at købe “bedst muligt”.

Hvis I vil være med, er det bare at skrive her i tråden eller skrive pb til Joan eller jeg :slight_smile:

Hej Marianne.

Jeg har lige set din tråd om ovennævnte, derfor har jeg registreret mig på kattegale :slight_smile:

Jeg har 2 glas, eller plasticbeholdere er det, den ene er uåbnet den anden er der taget meget få af.
begge har holdbarhed til 17.12.2012.
Du kan købe begge for 100 kr + du skal betale portoen til forsendelse.
Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg købte dem, bruger dem slet ikke :-))

Du kender mig ikke, men det gør Brita, Kamikaze, jeg har nemlig 2 af hendes “børnebørn”, og jeg var den der skulle have købt Simba 33, der desværre endte med at blive aflivet fordi han var alvorligt syg.
I den forbindelse talte jeg med Lene, kattetøsen, hvor Simba var indlogeret.

Giv besked, så er de dine

Vi er næsten løbet tør, så vil gerne være med på et køb.

Tusind tak siger alle hittemisserne og jeg…uhh det luner på hittekattekontoen

Sim Sim - hvor i landet bor du? Og hvor meget er der i bøtterne (er det kaplser eller pulver?)

Pia - det er noteret :slight_smile: Holder lige opdatering her i tråden, når vi ved hvor vi bestiller fra, så du kan byde ind med ønsket mængde :slight_smile:

Hej Marianne.

Jeg er indfødt Københavner bosat i Aalborg Øst :slight_smile:

Jeg har solgt dem til PiaR, jeg kunne se du var online tidligere i dag, men da du ikke havde svaret, troede jeg ikke du var interesseret, så jeg oprettede en annonce…og jeg sender dem til PiaR i morgen.
De 100 kr går til Brita’s hittekattekonto, som anført i annoncen…Brita gør et strålende arbejde og fortjener hver en krone, og så er hun jo menneske-mor til mine kattes far, Beloki.

Brita,vil du have pengene overført eller cash i Vrå?

Ok Sim Sim… Ja, jeg står online hele dagen, men er ikke ved computeren. Og du har ret - hittekattene er et dejligt projekt og blir støttet i stor stil af mange af os herinde :slight_smile:

Min mand siger lige at vi fandt et 3. sted med god pris - skal lige se om jeg kan finde det

Dejligt Joan… Jeg sidder lige og kigger på de 2 links du mailede mig :slight_smile:

Vrå, får jeg prøver jo hver gang at slå penge-indtjenings-rekorden

[QUOTE=kamikaze;863785]Vrå, får jeg prøver jo hver gang at slå penge-indtjenings-rekorden

[/QUOTE]

Så bliver det Vrå :slight_smile:

Det var her jeg købte mine Immunecare Colostrum Capsules 120 - ExpressChemist.co.uk - Buy Online men de har dem ikke p.t.

Det må være det billigste…ellers havde jeg vist ikke købt dem.

ok.Marianne, men jeg så, at du havde lavet noget med et album kl 11.11 i går, derfor troede jeg ikke du var interesseret.

Til PiaR: jeg var på posthuset i dag, at sende som pakke, incl den mindste pakke jeg kunne købe, kostede 98 kr!!!
Det synes jeg godt nok var lige i overkanten, det er jo det samme som de 2 bøtter, så jeg sendte dem som brev, kvitteringen ligger i kassen, 51 kr incl køb af den lille æske.
Så nu håber jeg, at posten kommer i morgen…

Tak for link SS :slight_smile: Jeg har også fundet nogle steder, hvor de har udsolgt pt - men heldigvis andre steder hvor man ikke skal vente :slight_smile:

Og jep - jeg er on/off - får læst et par tråde ind imellem - men der er såååå mange ulæste altid og så må jeg prioritere :slight_smile: Dejligt at du kunne hjælpe Pia og endnu mere dejligt at der er hjælp til Brita’s missebasser :wink: (PS HOLD da op en pris for at sende?? Det er jo vanvittigt at det skal være så dyrt)