Sammenføring af killinger?

Hvor er de nuser :smelter:

Må I alle få rigtig meget fornøjelse af hinanden i mange år fremover - og husk: Man kan (næsten) aldrig få for mange burmesere og de næste fylder næsten ingenting, for de lægger sig bare oveni bunken :stuck_out_tongue:

Åhh, hvor er de da skønne. :wehuu: :wehuu:

I kommer til at få MANGE gode og sjove stunder med sådan et par mislinger i huset :slight_smile:

Nej, hvor er de dejlige :hjerte: :hjerte: Og så i mine yndlingsburmeserfarver :ok:

De er da bare dejlige :hjerte::hjerte: - stort tillykke med de to nye venner.:flag::flag:

Nårh, hvor er de fine - og de elsker allerede hinanden. :inlove:

Hvor ER de dog dejlige :hjerte: :hjerte:
Tillykke med den fine sammenføring :slight_smile:

Er du SÅ færdig, de er skønne :slight_smile: Hold da op :slight_smile:
Som Mette siger, så en mere eller bedst, faktisk to. De fylder ikke meget, men er årsag til megen morskab og glæde :wink:

Tak Britta :slight_smile: Ja de er bare så skønne! Og allerede så gode venner - helt fantastisk :slight_smile:

[QUOTE=Bølles mor;951394]Hold da op, hvor er de nuttede:smelter:
og fine venner - ser det ud til:)[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Ja de er blevet rigtig gode venner. Der kan stadig komme et hvæs eller daf her og der, men mest af alt hygger de bare - og laver alle ulykker i samlet flok :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;951395]Hvor er de nuser :smelter:

Må I alle få rigtig meget fornøjelse af hinanden i mange år fremover - og husk: Man kan (næsten) aldrig få for mange burmesere og de næste fylder næsten ingenting, for de lægger sig bare oveni bunken :p[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Hehe ja, jeg har også allerede en idé om at føje en lilla og en brun til flokken, hehe :smiley: Tror dog lige jeg skal vente et par måneder med at nævne den plan for manden :slight_smile:

Tak :slight_smile: Ja der er masser af kærlighed i luften :slight_smile: Simpelthen så nuttet - elsker især når de ligger og vasker hinanden, mens den ene spinder højere end den anden :smiley:

[QUOTE=Theomilou;951661]Hvor ER de dog dejlige :hjerte: :hjerte:
Tillykke med den fine sammenføring :-)[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Det er bare gået over al forventning. Idag har de været alene hjemme første gang - og det var bare ikke noget problem. da jeg kom hjem lå de bare og puttede sammen, ja de gad knapt rejse sig om komme hen og sige goddag til mig… det er nu nemt at tilgive, når man ser hvor meget de hygger sig :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;951675]Er du SÅ færdig, de er skønne :slight_smile: Hold da op :slight_smile:
Som Mette siger, så en mere eller bedst, faktisk to. De fylder ikke meget, men er årsag til megen morskab og glæde ;)[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Ih ja, de er simpelhen bare så nuser - og så forskellige og specielle på hver deres måde.
I har helt sikkert ret… der skal flere til :smiley: Tror godt jeg kan sælge idéen om lidt tid. Manden var meget hård før de kom hjem… i soveværelset skulle de i hvert fald ikke være! Skal lige siges at de sover hos os hver nat, og det er ikke MIG der er ansvarlig for det… Chokolade killingen fik sneget sig ind ved siden af manden den første aften, og siden da er emnet slet ikke diskuteret :smiley: Så mon ikke der er plads til 2 mere i dobbeltsengen også :smiley:

Nååh, hvor er de fine og dejlige. Tillykke med dem

Hvor er de bare :wehuu:
Tillykke med dem :slight_smile:

Saaaagtens :smiley: Jeg har fire i sengen hver nat og kun ét sæt ben at putte med (hvis jeg flytter over under den anden dyne for at få plads til at bevæge mig, flytter de med, så hvis man er to, kan der fint være plads til mindst fire burmesere uden at man ligger dårligt :p)

Åhh nogle skønne billeder, af 2 dejlige Burmesere! Og se selv, - - ingen problemer :høhø::tihi::smelter:

Cats og Conni

:wehuu: hvor er de bare søde! Og hvor ser de bare ud til at nyde hinanden. Stort tillykke med dem :wehuu:

Tak alle sammen :slight_smile:
Jeg er simpelthen så forelsket i de to små, at jeg dårligt kan holde ud at skulle tage på arbejde hver dag… synes godt nok det er lang tid at være væk! Tænk alle de sjove ting de foretager sig uden at man er der til at nyde det og tage billeder! :uha:
Vores lille Asta (chokolade) har været syg siden tirsdag med katte influenza (ifølge dyrlægen), det stakkels bette pus :frowning: Heldigvis er medicinen begyndt at virke, så hun leger og spiser igen - kæmpe lettelse!

God bedring med hende :kram:

Det vigtigste er, at hun spiser lidt og får væske, så hun ikke bliver dehydreret - så skal hun nok hurtigt komme ovenpå igen. Eftersom det smitter, skal I nok lige være obs på den anden også :slight_smile: