Sammenføring af Nye Bæst med de to Gamle Bæster

Lovede jo at komme med opdateringer om hvordan det gik med at føre Nye Bæst sammen med Frederik og Bastian.

allerede 1. dag var der en dør der gik op, som ikke skulle gå op . Til alt held var det Frederik der sad på den anden side og Bastian. Frederik tog det i fin stil og snuste lidt til Honey-bonnie. Dag 2 gik fint også med Frederik og de legede ved siden af hinanden. Tænkte at Honey så skulle hilse på Bastian, som lå i sofaen. Satte mig i den anden ende af sofaen med Honey på skødet og Bastian hvæste af den anden verden… okay… godt ord igen, vi går igen.

Dag 3 gik jeg igang med noget klikkertræning i forbindelse med sammenføring og det gik så fint, også med Bastian. Næste dag var Bastian skruphysterisk, så meget at jeg tænkte at det her går slet slet ikke. Dag 5 gik noget som den gode dag med træning. I løbet af dagen, kunne jeg høre nogen der spænede rundt (den lille havde nu fået adgang til hele huset… og Bastian der mjavede løs, på en måde som mindede meget om hans “jeg-er-utilfreds-og-jeg-vil-ud-NU” også alligevel ikke. Gik ned for at se hvad der foregik og Nye Bæst og Bastian legede!!! Den havde jeg godt nok ikke set komme, men fedt . På trods af at Frederik havde det skidt var den lille forholdsvis sød ved ham. Da Frederik så blev lidt friskere har han også leget med Nye Bæst.

Så det er bare gået perfekt, og Bastian har faktisk lige taget et ryk mere. Man skulle næsten ikke tro at han kan blive ved med at rykke sig men det gør han og det er så fedt at se resultatet af sine anstrengelser.

Nu nyder jeg bare deres legeture og det lille til tider møgirriterende livstykke vi har fået inde for døren. Han er bare skøn både i sig selv, men også fordi han tilsyneladende for det bedste frem i de to andre. Nu mangler jeg bare at få lidt opdragelse ind i ham… men det kommer … han ved godt hvad nej betyder og lystrer det allerede, omend det først sker 3 måske 4 gang mod 10-15 gange de første par dage

Billeder: leg gennem dør, der var lige plads til en bimselab under døren

Yeah :wehu: nu har vi fået lov til at lege sammen, Skeløje har dog ikke helt forstået at den der nye irriterende tingest (Nye Bæst) kan leges med :wink:

Aftensmad med Bastian

Efter aftensmad går Frederik altid i seng… det er der nogen der ikke forstår… og hvis jeg havde været Frederik havde jeg godtnok langet Nye Bæst en… han var godt nok en nævenyttig lille møgmis her

Her måtte moderen tråde til og redde Frederik :wink:

Tak for kigget. Det er dygtige bæster alle tre, for det ser ud til at gå rigtigt godt. :smiley:

Det er bare så dejligt at se, når det sker :thumbup:

Det har sikkert været rigtig godt at få en tredje kat, som de to “gamle” kan rette deres energi imod i stedet for imod hinanden. Også selv om det var begyndt at gå meget bedre med dem.

Hvor er det dog en skøn sammenførring - og dejlige billeder :slight_smile:

Ja, det er helt utroligt at det er gået så godt… det havde jeg slet ikke set komme eller kunne have forestillet mig… og slet ikke med Bastian, som undervejs var totalt hys :slight_smile: et par gange. Af samme grund havde jeg også lavet aftale om at Honey-bonnie kunne leveres tilbage hvis det gik helt i skuddermudder. MEN det blev heldigvis ikke nødvendigt :slight_smile:

HURRRAAAAAAA :juhu: :juhu: :juhu: Hvor er det bare skønt at læse :slight_smile:

Tak for kikket!!!
Det ser jo ud til at komme til at gå godt!!:juhu:

Yep, we like a lot her i hjemmet :slight_smile: