Sammenføring - Buller og Boxty

Jeg syntes lige at jeg ville dele sammenføringen mellem Bullerpigen og Boxty (Temple bar’s Bring out the Boxty) med jer :slight_smile:

Torsdag aften kom Mette på besøg og havde dejlige Boxty med :inlove: Desværre var Buller ikke helt så vild med ham som jeg er, så der blev brummer og hvæset en hel del af ham - men han tog det hele SÅ flot. Resten af aftenen sad Buller på sin plads oven på køleskabet og nægtede at komme ned! Til sidst kom hun dog ned, blot for at hoppe op i øverste kurv på kradsetræet, hvor hun lagde sig til at sove.
Boxty kom med ind i soveværelset hvor der blev stillet mad, vand og bakke til ham. Han brugte ikke rigtig nogen af delene, for det var meget bedre at sove i arm med Alexander (min kæreste) heeeele natten :tihi:

Fredag var begge misserne bare såååååå trætte, så der blev sovet rigtig meget. Indtil flere gange kom de begge to og lå og puttede hos mig på sofaen :ok: Meeen Buller var stadig ikke helt tryg ved ham den faaarlige meser-dreng… Så der blev brummet af og til… Om aftenen kom de begge to og sov i sengen hos mig - Boxty under dynen og Buller ovenpå dynen.

Lørdag var Boxty rigtig faldet til og hang på mig konstant… Buller begyndte også at være lidt mere interesseret i ham, og opsøgte ham selv nogle gange og var næsten holdt op med at brumme ad ham :thumbup: Hen på eftermiddagen begyndte de endda at LEGE sammen :uha: Så der var fuld knald på rundt i hele lejligheden :stuck_out_tongue: Buller kunne dog stadig blive lidt utryg af og til, men så brummede hun bare lidt og gik sin vej… I nat sov de igen begge to hos mig og vækkede mig i morges ved at vade rundt på mig…

I dag har de så leget en hel del og lige nu sover de begge to - Buller på sin yndlingsplads i kradsetræet og Boxty på skødet af mig :smiley:

Så jeg er sikker på at det nok skal blive rigtig godt med de to dejlige misser :hjerte:

(Billeder kommer selvfølgelig lige så snart jeg har fået taget nogle) :høhø:

Hvor lyder det dejligt :slight_smile: og GODT du lige fik den sidste linje med :wink: :ok: De billeder der… er altså det bedste :smiley:

[QUOTE=TanjaE;1028726]Jeg syntes lige at jeg ville dele sammenføringen mellem Bullerpigen og Boxty (Temple bar’s Bring out the Boxty) med jer :slight_smile:

Torsdag aften kom Mette på besøg og havde dejlige Boxty med :inlove: Desværre var Buller ikke helt så vild med ham som jeg er, så der blev brummer og hvæset en hel del af ham - men han tog det hele SÅ flot. Resten af aftenen sad Buller på sin plads oven på køleskabet og nægtede at komme ned! Til sidst kom hun dog ned, blot for at hoppe op i øverste kurv på kradsetræet, hvor hun lagde sig til at sove.
Boxty kom med ind i soveværelset hvor der blev stillet mad, vand og bakke til ham. Han brugte ikke rigtig nogen af delene, for det var meget bedre at sove i arm med Alexander (min kæreste) heeeele natten :tihi:

Fredag var begge misserne bare såååååå trætte, så der blev sovet rigtig meget. Indtil flere gange kom de begge to og lå og puttede hos mig på sofaen :ok: Meeen Buller var stadig ikke helt tryg ved ham den faaarlige meser-dreng… Så der blev brummet af og til… Om aftenen kom de begge to og sov i sengen hos mig - Boxty under dynen og Buller ovenpå dynen.

Lørdag var Boxty rigtig faldet til og hang på mig konstant… Buller begyndte også at være lidt mere interesseret i ham, og opsøgte ham selv nogle gange og var næsten holdt op med at brumme ad ham :thumbup: Hen på eftermiddagen begyndte de endda at LEGE sammen :uha: Så der var fuld knald på rundt i hele lejligheden :stuck_out_tongue: Buller kunne dog stadig blive lidt utryg af og til, men så brummede hun bare lidt og gik sin vej… I nat sov de igen begge to hos mig og vækkede mig i morges ved at vade rundt på mig…

I dag har de så leget en hel del og lige nu sover de begge to - Buller på sin yndlingsplads i kradsetræet og Boxty på skødet af mig :smiley:

Så jeg er sikker på at det nok skal blive rigtig godt med de to dejlige misser :hjerte:

(Billeder kommer selvfølgelig lige så snart jeg har fået taget nogle) :høhø:[/QUOTE]: Det lyder somom alt nok skal gå fint, det er dejligt, at de allerede leger sammen:thumbup:
:kryds: Cats og Conni(der har 4 “gamle” med en ny Burmeserkilling)

Da du fredag skrev, at de kunne ligge i samme sofa (som jo ikke er specielt stor), var jeg sikker på, det kun var et spørgsmål om dage, før de var blevet venner - og det er jo dejligt at blive bekræftet :slight_smile:

Tak for skøn update :thumbup:

  • Og frem med kameraet !

Dejligt at høre - og dygtige Buller, der så hurtigt har accepteret den lille ny. :thumbup:

Der skete noget helt FANTASTISK her for lidt siden… Buller og Boxty PUTTEDE :wehuu:

Buller syntes lige at Boxty skulle vaskes lidt på mavsen:

Og så blev der ellers bare hygget :hjerte:

Det tog ikke lang tid, før han havde lært hende, hvordan tingene skal foregå :thumbup:

Der er nu intet så dejligt som et smeltet kattehjerte! :hjertehop:

Nej, det gik hurtigere end jeg havde turde håbe på… Det er bare SÅ dejligt at se at Boxty nu også har vundet Bullerpigens hjerte :hjerte:

Ja, det er heeeelt fantastisk dejligt :smiley:

Nåååååååhhhh hvor dejligt!!!

[QUOTE=TanjaE;1029309]Nej, det gik hurtigere end jeg havde turde håbe på… Det er bare SÅ dejligt at se at Boxty nu også har vundet Bullerpigens hjerte :hjerte:

[/QUOTE]

Så er næste skridt, at han skal ud i verden og charme nogle flere dommere :hjerte:

HELT enig her. At få lov at købe SÅ smuk en kat forpligter :thumbup:

Og nu har jeg lige fået lokket chokoladebollens ejer med til både Nykøbing og Korsør, så det kunne da være sejt med en overvægt af burmesere blandt korthårskillingerne :slight_smile: