Sammenføring - Er dette muligt?

Jeg har en mormis med sine 5 uger gamle killinger - 4 stk…
Jeg har samlet hende op fra gaden, før hun fødte…
Og hun har nu boet i mit soveværelse/køkken i knap 1½ mdr.

Derudover har jeg 3 andre katte (alle neutraliserede), og de må jo desværre nøjes med stuen lige for tiden…

Nu tænker jeg så… Er det overhovedet muligt at sammenføre dem, mens hun har killinger??? Eller vil hun forsøge at flå dem uden at tøve???

For jeg synes efterhånden at det er lidt synd for de 3 andre at de har så lidt plads… Og jeg kan også mærke at de er ved at være lidt kulrede over at have så lidt plads…
Heldigvis kommer de rigtigt fint ud af det med hinanden, de to af dem er søskende, og den 3. kom hertil for et års tid siden…
Men de er perlevenner alle 3, så de har intet imod at bo lidt tæt, og de sover altid sammen i én stor klump :tihi:

Det kommer an på mormis, men det kan blive noget af en opgave. Der er vel ikke andet for end at se hvordan mormis reagerer? - jeg ville dog nok kun have dem gående sammen under opsyn…det var sådan jeg gjorde, da jeg havde killinger i huset - bare for en sikkerheds skyld :slight_smile:

Tja, mormis er lidt en af strigle… MASSER af temperament… Så er lidt nervøs ved det…
Hun går i hvert fald amok på døren, hvis hun opdager at en af de andre er lige på den anden side…

så ville jeg nok vente til killingerne er blevet noget ældre, for at det hele ikke ender i slagsmål

Mhm… Det tror jeg nu altså også det ender med…
Tør ikke risikere noget :surrender1:

Hvis ikke de kender hinanden fra før fødslen, så ville jeg ikke turde sætte dem sammen, før efter killingerne er flyttet. For hun vil beskytte sine killinger og det gør hunkatte med liv og sjæl som indsats.

Altså… Godt nok er hun mor til 2 af de voksne jeg har…
Men hun har ikke set dem i 2 år nu…

Så nej, de kender jo ikke hinanden…

Men jeg tror altså også det ender med at jeg må vente…