Sammenføring - går det godt eller skidt?

Så er det “nervous” cat lady igen her :sweat_smile:

En del har nok fuldt med i projekt “Milos lillesøster” jeg gjorde som PiaB sagde Igår, og lod Milo og Kiara gå sammen fra Igår aftes da jeg kom hjem fra arbejde (de har dog sovet hver for sig, da jeg var for pylret).
Min overbevisning er at det går godt, men da min gamle dreng Milo, som mange ved, er mit et og alt og SKAL have det godt, vil jeg lige sikre mig at jeg har ret.

Milo er MEGET interesseret i Kiara og følger hende efterhånden overalt. Specielt hvis hun leger, så observere han enten fra afstand eller løber hen til hende.
Hun er så ikke så vild med han kommer tæt på, så hun knurre meget når det sker, og så bliver han altså mopset og hvæser af hende. De har også, idag, lige givet hinanden et enkelt dask, men vil nærmest beskrive det som en blanding mellem leg og “gå nu lige væk med dig”.

I øvrigt løber hun indimellem også hen til ham, men som sagt skal han altså ikke lige finde på at snuse for meget til hende :sweat_smile:

Lyder det godt eller skidt? :sweat_smile:

6 Synes om

For mig lyder det godt, de skal lige lære hinandens grænser at kende, og det skal de have lov til :slight_smile:

2 Synes om

Det går helt, som det skal.

Du skal sidde på dine hænder og ikke forstyrre dem. De skal nok hitte ud af det.

4 Synes om