Sammenføring i billeder (Advarsel: MANGE billeder!)

Som I jo nok ved, har jeg fået 2 killinger i huset. De skulle jo gerne kunne være i samme rum som hende det store skrummel (i forhold til killingerne i hvert fald, i virkeligheden er hun faktisk ikke så stor), der havde siddet uden for døren og knurret og hvæst hele dagen mandag, så i går blev de sat sammen. Først med killingerne i transportkasse, som Knirke kun ville komme i nærheden af, hvis hun blev bestukket med godbidder og kun under højlydt skæld ud. Efterhånden som dagen skred frem begyndte hun dog hurtigt at glemme at knurre hele tiden. Lige til at starte med var det en konstant lyd, men efter relativt kort tid var der pludselig pauser i knurreriet. Det var ret sjovt at se, pausen holdt sådan ca. indtil hun blev mindet om, at der stadig var monstre i huset! Nå, ikke mere ævl, nu til billederne!

Da min kæreste er taget af sted, bliver killingerne lukket ud og er I da helt bims, de er jo farlige de små monstre! Det er da mindst sådan nogle små bæster, der æder katte til morgenmad! Så Knirke fortrækker i sikkerhed ude i gangen:

Jeg fik dog desværre ikke et billede, hvor hun sidder helt oppe i hjørnet ved døren, det var der hun startede :tihi:

Killingerne mener også, at hende det store skrummel er farlig, hun knurrer og hvæser helt vildt! Så de fortrækker også hurtigt i sikkerhed i badeværelset:

Alfi er den der hurtigst vover sig ud i på dybt vand, for der er jo meget mere plads til at lege ude i gangen. Men hende den farlige er der jo stadig, så selvom man pludselig er en træt lille killing, så må man stadig være på vagt:

Knirke er meget mobset! Her sidder man, ganske uskyldig, og passer sig selv, og så formaster det lille MONSTER sig til at gå ind under stolen!

Efterhånden opnår vi dog en slags våbenhvile:

Men de ER altså stadig farlige små monstre! Så det er er godt at sidde i sikkerhed i håndvasken, når man holder øje med dem:

Det er altså hårdt arbejde at møde farlige katte, så det er godt med en lur på vores nye mor:

Alfi har bare SÅ meget luret fidusen med den dims! Hvis man nu stikker en pote ned i den, så bliver poten våd, og så kan man drikke vand af poten!

Til gengæld er det altså bare overhovedet ikke i orden, når man pludselig opdager, at et af de små monstre har sneget sig rundt LIGE BAG VED EN! (Her sad de i øvrigt og holdt hinanden skakmat et par minutter før Knirke flygtede i sikkerhed)

Hmm, måske monstrene ikke er helt så farlige? Hvis bare man holder GODT øje med dem, så går det nok.

Hov, man kan faktisk godt være bare lidt tæt på dem og samtidig slappe lidt af. Så længe man er i nogenlunde sikkerhed i hvert fald:

Men derfor er det nu alligevel godt at have et helle:

Den her transportdims er faktisk helt fin, og her er man også næsten i sikkerhed:

HVAD?! Hvad var det?! MOR! Det lille monster, hun … Hun … Hun hvæser igen!

Der kan godt nogle gange blive brug for et flyverskjul, når de to små bæster er vilde og knurrer af hinanden mens de brydes:

Gad vide, hvad de laver? De larmer sådan! Det må jeg hellere lige tjekke:

Så er der synkronvask, mens Esme leger for sig selv:

Mor? Prøv lige at se hvor tæt jeg godt tør ligge på monstret! Men altså kun, hvis du er i nærheden, mor.

Og fra i morges! Egentlig skulle Knirke også have været på billedet, men hun rejste sig og gik, da jeg forsøgte at få fat i min telefon :tihi: MEN! De lå alle tre på samme seng og puttede, Knirke godt nok lidt fra killingerne, men på samme lille seng ikke desto mindre:

Der bliver stadig småknurret en lille smule, men det virker efterhånden mere som om hun snakker med dem. Alfi kurrer rigtigt meget, og det er tit når han går rundt og gør det, at der kommer en mellemting mellem et lille knur og et miav fra Knirke. Her til morgen har hun duttet næse med først den ene og så den anden, og så vidt jeg lige nåede at se, fik de faktisk begge to slik hver på den der “Jeg vil egentlig gerne vaske jer, men jeg ved stadig ikke helt om I nu også er ufarlige”-måde :inlove:

Hvis I kom helt ned til bunden af denne post, så håber jeg I nød billederne, og jeg siger rigtig mange tak for alle de gode råd jeg har fundet herinde omkring sammenføring af katte :hjerte:

Dejlige billeder & dejlige katte :hjerte: Det skal nok gå godt :slight_smile:

Det ser ud til en af de helt lette sammenføringer… dejlige billederr af smukke katte - især den lille sorte der :slight_smile:

hvor er det bare gået lige efter bogen :slight_smile:

stort tillykke med de små kattespiser-monstre :slight_smile:

Sikke nogle dejlige billeder! Og nej, der var ikke for mange :p. Heldigvis er de fleste katte gode til at acceptere killinger, selvom de starten tror, at de små pelsbolde er farlige :dokdok:

Killinger er LIVSFARLIGE! I l fald lige når de ankommer :slight_smile: Heldigvis ser det ud til at være gået helt efter bogen med sammenføringen :smiley:

Tillykke med en vellykket sammenføring :flag: - og tak for de herlige billeder og kommentarer. :smiley:

Det går jo strygende. Dem skal Knirke nok blive rigtig glad for :ok:

Det lyder som en drømmesammenføring :slight_smile:

Tak for kigget :slight_smile:

En lille opdatering her ca. 36 timer efter de mødte hinanden rigtigt første gang:

Hvis man nu lægger sig ganske forsigtigt …

Det gik! Mmmmm, her ligger man egentlig ret godt.

Lå du lige der, lille Esme? Jeg fikser lige dit hår.

SÅ tilfreds kan katte se ud, når den ene lige har vasket den anden:

Nåhr… :hjerte:

:thumbup: Tillykke med den yderst vellykket sammenføring!

Hvor er det nogle gode billeder!

Dygtige Knirke. :hjerte: :smiley:

Jeg er også bare SÅ stolt af min store mis! I dag har de fået lov til at komme ud i resten af huset, og det går rigtigt godt indtil videre. Meget af tiden følger Alfi lige i halen på Knirke, når hun fiser rundt, det er bare så sjovt at se! Både Alfi og Esme har allerede fundet ud af, at den der dør (som I kan se i min signatur) er spændende at være ude på og i hvert fald Esme har også allerede været oppe og balancere på rækværket rundt om hemsen. Der bliver også ræset rundt og op og ned af trappen, nu de faktisk har lidt plads at bevæge sig på. Det er bare så dejligt :hjerte:

seee :smiley: :smiley: det var slet intet at bekymre sig om :slight_smile: hvor er det bare dejligt - de skal nok få masser af glæde af hinanden i fremtiden :slight_smile:

ser da ud til at gå helt godt :slight_smile: er nødt til at spørge sig mig har du sovet på toilettet :tihi: Tillykke med de 2 nye :slight_smile:

Hvor er de smukke alle 3 :iloveyou:
Men den lille sorte, suk en skøn dejlighed, jeg er solgt :smelter:

Skønne billeder af en hurtig og vellykket sammenføring :thumbup:

Det er virkelig dejligt at se, hvor hurtigt det kan gå :slight_smile:

Awwww. hvor er det dejlige billeder af en god og nem sammenføring :slight_smile: Det er nogle skønne missetatter, du har - både de små og den lidt større :hjerte:

Sikke nogle dejlige billeder - og Knirke ser faktisk ud til at nyde at have fået “små” :ok:

PS: Jeg forstår udmærket hendes tilnavn Splatkat, når jeg ser, hvordan hun flader ud på de forskellige billeder :høhø: