Sammenføring: Jeg er STOLT!

Søndag aften ankom Silky Catz Mr Tabby Trouble og jeg havde egentlig regnet med at det ville tage lidt tid at sammenføre ham med Aladdin, som er fra September 2010, men nej… :rock:

Jeg har været så stolt over mine katte, Aladdin tog imod med et lille ynkeligt hvæs :tihi:, derefter gik det ellers bare derudaf… De to, er bare det skønneste i hele verden! :hjerte:

De leger sammen, sover sammen, den lille blir fint vasket og plejet af “Onkel” Aladdin, jamen altså, jeg ku ikke være mere lykkelig :wehu:

Her kommer lidt billedspam af de to + et fint lille billed af hvilket ballademager lille Tabby Trouble kan være :venter: Navnet viser sig at passe meget godt :klapper:

Enjoy :høhø:

Jeg ELSKER min nye moar :hjerte:

Aj, du må da ha’ mus! Det kan da ikke være den lille uskyldighed, der har gjort noget forkert!
Tillykke med sammenføringen :slight_smile:

Skønt at det går så godt hjemme os jer , og at drengene er blevet så hurtigt glade for hinanden :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;593898]Aj, du må da ha’ mus! Det kan da ikke være den lille uskyldighed, der har gjort noget forkert!
Tillykke med sammenføringen :-)[/QUOTE]

Jeg har skam ingen mus, kun et par frække Birmaer :venter:

Men det er os okay, så lærte min mand på den hårde måde at man skal fjerne mobilladeren når man er færdig med den :klapper:

Det er så dejligt, stik mod min forventning :slight_smile: Mors dygtige drenge :slight_smile:

Hvor er de dog dejlige sammen - skønt, skønt, skønt… :slight_smile:

Håber min sammenføring kommer til at gå lige så smertefrit, min dreng er jo også fra September og hans halv lillebror kommer den 27’ende:kryds:. Så vores drenge er jo nogenlunde jævnaldrende…:smiley:

Åhh, det er bare så dejligt at se det går godt mellem dem:inlove:

Hvor er det skønt at se at de er blevet så hurtigt venner :inlove:

Hvor er det bare skønt at se!!!

Og hold nu op hvor er han altså bare smuk, smuk, smuuuuk!! :hjerte::hjerte:
Utrolig kønt hoved…jeg dåner :besvimer::besvimer:

[QUOTE=Helene;593917]Håber min sammenføring kommer til at gå lige så smertefrit, min dreng er jo også fra September og hans halv lillebror kommer den 27’ende:kryds:. Så vores drenge er jo nogenlunde jævnaldrende…:smiley:

Åhh, det er bare så dejligt at se det går godt mellem dem:inlove:[/QUOTE]

Hvor bliver det lækkert for dig når ventetiden endelig er overstået, jeg synes godt nok de 9½uge jeg ventede var helt groteske :doh: Men han var bare ALT det værd og mere til :hjerte: Aladdin elsker ham, mine børn forguder ham, og mig og min mand kysser på ham ved hver lejlighed vi får :wehuu:

Er sikker på din sammenføring kommer til at gå fint, bare huske dette råd:

Den lille ny, må ikke tage opmærksomheden fra den der boede der først :ok:

Mine børn tager sig ligemeget af begge katte,og leger med dem på lige fod, og ligeså gør mig og min mand, hvis en sidder med den lille ny, sidder den anden med Aladdin, og det har hjulpet stort her, som jeg sidder og skriver nu får Tabby den helt store vasketur af Aladdin som altså synes mor sku se og få den lille i bad :tihi: :høhø:

[QUOTE=Sannela;593932]Hvor er det bare skønt at se!!!

Og hold nu op hvor er han altså bare smuk, smuk, smuuuuk!! :hjerte::hjerte:
Utrolig kønt hoved…jeg dåner :besvimer::besvimer:[/QUOTE]

:tihi: Nu ikke noget med at slå dig hvis der ikke er nogen til at gribe dig :høhø: men ja han er godt nok lækker, han er noget helt specielt med det look :hjerte:

Var der ikke en der skrev tidligere noget med Hvid Eyeliner??
Udemærket beskrivelse…og det ser så sødt ud!!

[QUOTE=Sannela;593974]Var der ikke en der skrev tidligere noget med Hvid Eyeliner??
Udemærket beskrivelse…og det ser så sødt ud!![/QUOTE]

Jo, en Tabby som ham har, har hvid eyeliner :slight_smile: Så sødt udtryk det giver i kombination med de blå øjne :slight_smile:

Jeg er helt og aldeles forelsket i Tabby :lovelove: Kæft, han er lækker!

Og hvor dejligt med sammenføringen :thumbup:

hvor er han bare dejlig!!!

Skønne missere begge to …

elsker tabbys navn :wehuu:

Tillykke med sammenføringen - det er bare så flot, at Aladdin forstod sin nye onkel-rolle med det samme.
De to prægtige katte bliver et stærkt makkerskab. :smiley:

Men jeg er lidt bekymret for jeres ledninger. Nu er der ikke mange volt i opladerledningen, men hvis han kan bide den over, kan han også komme ind til kobberet i en netledning med 220 Volt. Har aldrig haft katte, der har dyrket den leg, men måske har andre råd om, hvad man kan gøre, for at holde kattene væk fra ledningerne? :?

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Jeg kan slet ikke klare at se så lækre katte… Du bliver simplethen nød til at bringe en advarsel inden der kommer billeder :venter::ups:

Stort tillykke med sammenføringen

tillykke med ham, han er da bare for nuttet :slight_smile:

og din mand kan lige så godt lære det. mobil ledninger er bare for lækre, jeg har mistet 3 til samme kat, men det er heldigvis kun de tynde ledninger der smager godt - mobiloplader, høretelefoner til mp3, osv…

Nurh hvor er han da bare dejlig :hjerte: