Sammenføringe gik (vist) godt:)

Vi fik jo nummer 3 i fredags -forelsket

Jeg havde sådan frygtet de to “gamles” reaktion, da Arthas er den der bliver fornærmet mens Alma er den er hvæser og knurrer ved uregelmæssigheder. Så jeg var lidt betænklig :S

Men vi skulle køre en lille time med hende hjem, det tog hun bare i stiv arm, hun kælede og spandt :smiley:

Vi kom hjem, jeg satte hende på gulvet i transportkassen og åbnede ind til hende.
Både Arthas og Alma for hen til hende - åh åh tænker jeg, men griber ikke ind.

Den lille bliver skide sur og hvæser og knurrer af dem - forståeligt med sådan en to kæmpe basser -høhø

Men de har bare taget så godt imod hende, er så stolt af dem. De vil så gerne snakke med hende og lege, men hun er stadig lidt sur når de kommer hen. Dog kan de nu få lov at snuse til hende, så det får fremad
-hop

Hun er bare det kæreste lille væsen! Hun går hele tiden med krum ryg, så hun ligner en lille bold :smiley:
Når det er sengetid putter hun oppe ved min kærestes hovede, og igår spandt hun for første gang siden hun kom hjem til os.
Hun bruger kassen hver gang det er toiletid, også spiser hun godt :stuck_out_tongue:

Der vil selvgfølgelig komme billeder ind, når hun er faldet til hos os

dejlige nyheder :slight_smile:

stort tillykke med den lille nye :slight_smile:

vi -jegkrydser for at alt bliver ved med at gå lige så fint som hidtil

Glæder mig meget til at se billeder

-kramer

Hvor lyder det altså bare dejligt at sammenføringen gik så godt - Stort tillykke med hende. Jeg glæder mig til at se nye billeder af hende.

Ja det er utrolig dejlig når sammenføringen går så let. Jeg har heldigvis heller ikke haft store problemer med det.

Tillykke med din nye misser. Hun er bare dejlig -forelsket

Mange tak mange tak :smiley:

Vi er også virkelig glade for hende, hun er nu en pudsig lille pelsbold -forelsket

Det er dejligt at høre det går så godt -thumbs

Så heldig har jeg ikke altid været …puha da da

Ih, det var da super at høre. Hvor flot af dine to store at de bare tog godt imod hende. Bare mine også altid gjorde det -thumbs

Det er bare så dejligt at høre, og hvor er den lækker :smiley: :smiley:

Enig -thumbs