Samson er på lånt tid

Kl. 9 afleverede vi Samson til dyrlægen så han kunne få taget røngten.

Imens tager vi ud og handler i byen osv. Da jeg står inde i lidl kl 11.30 får jeg et opkald fra dyrlægen.

Samson har den værste HD der er. Det eneste der holder hans hofter sammen er hans muskler. De rammer slet ikke hofte leddet :frowning:

Jeg stod inde i lidl og brød fuldstændig sammen. Samson er kun 6 mdr gammel og nu er han på lånt tid.

Det er så slemt at de ikke engang vil love at de tør give ham guld i hofterne senere hen.

Samson har pt. ingen smerter… Men det kan komme imorgen og det kan komme om et år.

Når han begynder at få smerter skal vi snakke om guld i hofterne. Problemet er ikke alene at det måske ikke kan lade sig gøre… Men og så prisen. Mellem 20-30.000 kr.

-ked

Åh nej! :frowning:

Jeg er ked af at måtte sige det… men hvis det var min hund med så voldsom en grad af HD, så ville jeg ikke engang forsøge at give guld i hofterne. Sandsynligheden for at det ville være en succes, ville være for lille og så havde min hund gennemgået en stor operation til ingen verdens nytte…

Nyd ham, mens I har ham…

Vi regner heller ikke med at vi vil give ham guld i hofterne. Dyrlægen sagde at når de havde lavet guld i hofterne så ville han ikke have smerter mere. Men det er kun hvis de overhovedet kan fuldføre operationen til den tid pga hans svære HD.

Men jeg skal holde kontakt med dyrlægen jævnligt og fortælle hvordan det går. Og så må vi se hvad der sker hen af vejen…

Kære Natascha

verdens værste besked…

men jo må give Ann ret… nyd ham mens i har ham og sig så pænt farvel mens han har det godt og værdigt… det fortjener han…

Det er ikke fair at lave ham gennemgå operationerne… det er han alt for dejlig en vovse til…

-kramer

Dyrlægen anbefalede det tilskud der hedder FlexVital som skulle hjælpe på ledende. Så det har jeg købt med hjem.

Tak til jer allesammen :’)

Åh nej Natascha. Jeg føler virkelig med jer.

Det gør mig virkelig ondt.

Husk at elske ham nu mens I har ham…

MVH

Det gør mig rigtig ondt at høre… hvor er jeg ked af det på dine vegne.
Det er så forfærdeligt, når ens dyr fejler noget alvorligt.
Trøstekrammer til dig

Det gør mig rigtig ondt på jeres og Samsons vegne. -ked

Det er så uretfærdigt, når så unge dyr bliver syge…

Nyd ham så længe i kan og stort -kramer herfra.

-tommelned Øv øv øv.

-kramer

Hvor er det en trist nyhed Natascha -kramer og nyd ham mens du kan.

-ked af det var så galt -ked

Husk og nyd ham, hver dag -love

Puha :frowning:

Øv for en nyhed at få… Som de andre siger: NYD HAM MENS HAN ER TIL :slight_smile:

I skal nyde ham, mens han er til, men I skal også lade ham nyde tilværelsen uden begrænsninger for sin lyst til udfoldelse, selvom det nok kan skære en bid af den tid, han har tilbage.
Livskvalitet frem for livskvantitet er det bedste, man kan give sine firbenede venner.

Et stort trøstekram til jer.

Åhhh nej da, det lyder frygteligt.
Jeg føler med jer og har ondt af jer.
Elsk ham alt det i kan mens i har ham.
-kramer

Åh nej, hvor er det en frygtelig nyhed. -ked -ked

-kramer -kramer -kramer

det gør mig ondt for jer og lille Samson, det var en grum prognose at få -brist

Åh hvor gør det mig ondt. Kæmpe krammer til dig, og jeg håber Samson kan holdes smertefri. :frowning:

Det gør mig ondt.
Hvis du har lyst kan du evt. prøve at kontakte Kirsten på Højby dyreklinik. Hun har helbredt Daisys PL (løse knæled) med naturmedicin. Jeg ved det også virker på gigt det Daisy fik - og at hun også bruger det til hunde. Så måske hun har en løsning til HD? Det skader jo i hvert fald aldrig at spørge/prøve at give ham naturmedicin.

Jeg har fået noget naturmedicin med hjem idag som skulle hjælpe på det.:slight_smile:

årh håber sådan der kan gøres noget - det er alt for tidligt sådan en dejlig hund skal herfra-ked