Sanabelle. For/Imod?

Er der nogle herinde der foder med sanabelle, og som kan anbefale dette foder?

Jeg har selv kigget en del på det, og har endda bestilt en smagsprøve på det. Men så læser jeg at nogle fraråder det da det nemt kan give katte urinvejsproblemer:?

Er der nogle af jer der har/haft problemer med dette?

Eller er det et foder i kan anbefale?:slight_smile:

Jeg bruger Hair and Skin og Sensative til mine fra Sanabelle, de har fået pænere pels siden, og har ikke oplevet problemer endnu. De er næsten igennem deres første sæk af hver på 10kg.

Okay :slight_smile:
hvad er grunden til at du har valgt de to varianter??

[QUOTE=xanniesofie;627094]Okay :slight_smile:
hvad er grunden til at du har valgt de to varianter??[/QUOTE]

Det var de to min kræsne kat kunne lide, men overvejer også at prøve Grande, næste gang, da han også spiser dem…
De får dog stadig deres RC ved siden af :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;627096]Det var de to min kræsne kat kunne lide, men overvejer også at prøve Grande, næste gang, da han også spiser dem…
De får dog stadig deres RC ved siden af :)[/QUOTE]

Okay :slight_smile: Tak for svar…

Jeg har 3 katte, som alle har haft urinsvejsproblemer og jeg fodre nu med både Sanabel og Hills c/d og det fungere fint

Så det er ikke sanabelle der har gjort at de har haft urinvejsproblemer? :slight_smile:

Jeg fodrer blandt andet med Sanabelle Dental, og de eeeeeelsker det. Det er det første, der bliver sorteret ud.

Okay :slight_smile: og du har heller ikke haft problemer med tynd mave + urinvejsproblemer?

Nej, der er Sanabel uden skyld…for snart 12 år siden var det Whiskas der startede Mulle’s problemer…Shady får problemer af det hele, hvis hun ikke får sin c-vitamin…og Turbo får det af RC…

Efter en del prøven af forskellige produkter er jeg nået frem til Sanabel og Hills c/d er det rigtige mix herhjemme og det har jeg kørt med i over et år nu uden problemer…

[QUOTE=anne p;627128]Nej, der er Sanabel uden skyld…for snart 12 år siden var det Whiskas der startede Mulle’s problemer…Shady får problemer af det hele, hvis hun ikke får sin c-vitamin…og Turbo får det af RC…

Efter en del prøven af forskellige produkter er jeg nået frem til Sanabel og Hills c/d er det rigtige mix herhjemme og det har jeg kørt med i over et år nu uden problemer…[/QUOTE]

Okay :slight_smile:
Det er jo så bare forskelligt fra kat til kat, jeg har nemlig læst at nogle kun har erfaringer med tynd mave og urinvejsproblemer, så bliver man jo lidt skræmt.
Men det er vel “bare” at prøve det og se om hun fungere på det? :slight_smile:

Jooo med urinvejsproblemer men det startede, inden jeg begyndte at blande det, som jeg bruger nu. Og hun er på hill’s c/d.

Okay :slight_smile: Tak for dit svar…

Hun har så stadig problemer med urinvejene, dog har hun ikke krystaller i urinen længere.