Sanders badebassin

Som nævnt andre steder havde Brita en specialdesignet seng med til Sander, da vi mødtes i Horsens idag -høhø

Den er dæææælme stor, men det er Sander også :tihi::tihi:

Eftersom jeg først var hjemme ca. 21.15 efter at have efterladt misserne alene en laaaang og kedelig dag, har den måske ikke helt fået den opmærksomhed, den fortjener, men den er da blevet inspiceret af Guinness:

og Galliano

og himself


(på det billede kan man se, den er lige så lang som to af de gamle :tihi:)

og nu er den taget i brug af…

Guinness -høhø

Jeg er sikker på, Sander hurtigt indser dens værdi - når han altså er færdig med at få Galliano til at holde op med at vække hele nabolaget :rulleøjne::rulleøjne: og så skal jeg nok være klar med et billede til at be- eller afkræfte, om han kan være der i al hans magt og vælde :wehuu:

P.S. til Mie: Hvis ikke det Momis’eske hjem har skiftet sengetæppe i forbindelse med flytningen, så matcher stoffet SÅ flot :thumbsup:

Skønne billeder af dejlige katte - i deres fælles badebassin:-)

Rigtig flot og lækker seng… og misserne er jo, som altid, bare skønne at kigge på :wehuu::wehuu::wehuu:

Flot seng til rigtig smukke misser :wehuu:

-what det er godt nok en kæmpe seng de har fået sig :tihi:

Jeg er sikker på de vil elske deres kæmpe store seng. Mine misser har også en kæmpeseng fra Brita og de elsker den. Der kan man nemlig ligge som man har lyst til, uden at hænge udenfor:p
Knus Elin

:D:D Orv en dejlig balje, og så fint burmeserrødderne snuser den igennem før den tages i brug :thumbup::thumbup: Sæ’føli’ har vi vores sengetæppe endnu, så måske vi skulle overveje sådan en fin nullerput næste gang, for den ser dælme flot ud :stuck_out_tongue: - men indholdet med de smukke burmesere er nams :wehuu::wehuu:

Nååå de er altså bare dejlige alle sammen:wehuu: Jeg håber at sengen er stor nok til Sander:tihi:

Jeg SÅ og RØRTE den seng igår, den er godt nok lækker:wehuu:

Det badebasin skal I nok få glæde af til sommer … ude på terrassen :stuck_out_tongue:

Jeg er ikke sikker på, at Sander får lov til at bruge det alene …

:uha: Damn, han er flot, den store lækre kaneltrold!!! :besvimer: Er der måske en lille, bitte, bitte mulighed for, at man kunne få bevilget et par billeder af hans ansigt også på et tidspunkt??? (plage, plage, plage)

Så bliver jeg nødt til at spørge, hvem af dem, du kalder kanel :stuck_out_tongue: De er henholdsvis creme (Sander), chokolade (Galliano) og brun (Guinness) og jeg har da ansigtsbilleder af dem alle - eller kan hurtigt tage det :thumbup:

Ohh, jeg troede Sander var cinnamon… :tihi: Men lad os da gerne se dem alle :slight_smile:

:thumbup: dejlige billeder af miserne der får èn på opleveren…de inhalerer jo sengen -fin men der er også altid lidt parfume med :rock: det er med i prisen :ups:
Jeg kan forøvrigt oplyse der kan købes senge i stoffet i Hornslet på søndag. Jeg vil have 4-5 med i det stof og syr sengene i størrelserne L, XL, og XXL…plus en masse andre senge.
Man sparer den sædvanlige porto og det er jo ikke så dumt, for så er der måske til en kestra seng :lys-ide:

Der laves cinnamon-burmesere og de er meget smukke, men jeg tror ikke, du kan finde nogen i Danmark :slight_smile:

Her er der et par frontbilleder af de forskellige:


(selvom det ikke er det første, man lægger mærke til, så kan man dog se hans ansigt :p)

[quote=Temple Bar;152648]Der laves cinnamon-burmesere og de er meget smukke, men jeg tror ikke, du kan finde nogen i Danmark :slight_smile:

Her er der et par frontbilleder af de forskellige:


(selvom det ikke er det første, man lægger mærke til, så kan man dog se hans ansigt :p)

[/quote]

Åhhhhhh hvor er de smukke :wehuu::wehuu:

[quote=Temple Bar;152648]Der laves cinnamon-burmesere og de er meget smukke, men jeg tror ikke, du kan finde nogen i Danmark :slight_smile:

Her er der et par frontbilleder af de forskellige:


(selvom det ikke er det første, man lægger mærke til, så kan man dog se hans ansigt :p)

[/quote]

De er godt nok vildt skønne alle tre, meeen ham Sander er altså i en klasse for sig, syns jeg -love -love

Se lige denne her cinnamom-burmeser… Sanders farve kunne da godt minde liiidt om den, ku den ikke? :slight_smile:

[quote=M&M-mor;152674]De er godt nok vildt skønne alle tre, meeen ham Sander er altså i en klasse for sig, syns jeg -love -love

Se lige denne her cinnamom-burmeser… Sanders farve kunne da godt minde liiidt om den, ku den ikke? :slight_smile:

[/quote]

Åhhhh endnu en skønhed :wehuu::wehuu:

Øv jeg kommer ikke til Hornslet, mine misser trænger ellers til nye senge (de gamle er blevet lidt flade efter mange ganges vask -høhø ) og det stof der passer lige til min stue :slight_smile:

ALT for dig, Vibeke…sig frem og dine ønsker vil blive opfyldt :thumbup:
Det er det rene Aladdin :ok:
Sidder og syr så min lille symaskine snart er rødglødende :rock:

[quote=kamikaze;152697]ALT for dig, Vibeke…sig frem og dine ønsker vil blive opfyldt :thumbup:
Det er det rene Aladdin :ok:
Sidder og syr så min lille symaskine snart er rødglødende :rock:[/quote]

Alletiders :wehu: Jeg kunne godt bruge 1 XXL, 1 XL og 2 L :smiley: så kan alle senge i stuen nemlig blive ens, så kan de få de gamle ind på deres eget værelse der er ikke så farvekoordineret så det gør noget :tihi: