Sanders badebassin

[quote=M&M-mor;152674]Se lige denne her cinnamom-burmeser… Sanders farve kunne da godt minde liiidt om den, ku den ikke? :slight_smile:

[/quote]

Cinnamon er rødbrun, hvor Sanders maskefarve er mere abrikosfarvet, så der er en nuanceforskel :slight_smile:

Hvor er de skønne dine misser og dejlige senge de har fået sig :wehuu::wehuu::wehuu:

Ja, jeg kan da godt se, ham cinnamonen er lidt mørkere, nu du siger det, og når man har dem “samlet” her :slight_smile:

Er det mon så kanelboller, cinnamonen har??? :ups: :ups:

Nemmerlig :stuck_out_tongue:

Skønne billeder Mette… :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg har ikke liige helt styr på hvor mange senge der kan blive af stoffet…men det er omkring, det antal du bestiller.
Jeg kigger lige på det OG får så mange som muligt ud af stoffet…OK?

SÅ…er der klippet 1 XXl, 1 XL og 2 L til dine smukker dyr, Vibeke.
Der blev til 1 L mere (med knap så høj kant)…vil du have den med til halv pris?
Brita, som skulle køre på arbejde nu, men stadig går rundt i morgenkåbe…HURRA for flextid :thumbup:

Hej Mette

Ja, jeg så jo også størrelsen på Sanders “badekar”,-og syntes den var utrolig stor, da jeg jo ved at alle mine katte ligger samme sted uanset hvor småt det er,- de stabler sig bare-høhø, så nu har du ialtfald plads til et par katte mere:thumbup:

Knus fra Cats og Conni

[quote=kamikaze;153196]SÅ…er der klippet 1 XXl, 1 XL og 2 L til dine smukker dyr, Vibeke.
Der blev til 1 L mere (med knap så høj kant)…vil du have den med til halv pris?
Brita, som skulle køre på arbejde nu, men stadig går rundt i morgenkåbe…HURRA for flextid :thumbup:[/quote]

Alletiders jeg vil gerne have den sidste med, der skal jo være en del sovepladser til 18 katte :tihi: Du sender mig bare en regning evt over PB, jeg tror jeg har dit kontonr. hvis det da stadig er det samme jeg skal bruge :slight_smile: