Sanders nye hule

I aftes, da det var sengetid, skulle jeg lige sikre, at de begge var inde, så derfor checkede jeg terrassen en ekstra gang. Egentlig “burde” der ikke være nogen derude, for det var småkoldt og småregnede og rigtig ad-bad vejr…

Meeeeen, jeg havde jo helt glemt at tage højde for den hule, Jette og jeg bestilte sammen. Den er jo hverken kold eller våd :rock::rock:

Og ganske rigtigt - dér havde Sander pakket sig sammen for natten og havde egentlig ikke planer om at flytte sig fra foreløbig.

Det er dog stadig mig, der bestemmer, så DaBird’en blev fundet frem og så kunne han godt flytte sig :høhø:

Nåååå :wehuu: Sanders hule og INGEN andens :høhø:

Hvor er det en skøn hule til løbegården :thumbup:

[quote=Temple Bar;451250]
Det er dog stadig mig, der bestemmer, så DaBird’en blev fundet frem og så kunne han godt flytte sig :høhø:[/quote]

er det mon dig eller DaBird’en der bestemmer i virkeligheden?:øhmm:

herhjemme ville det være at betegne som “godt opdraget slave” - og ikke at jeg bestemmer :tihi::ups:

[quote=PiaB;451256]er det mon dig eller DaBird’en der bestemmer i virkeligheden?:øhmm:

herhjemme ville det være at betegne som “godt opdraget slave” - og ikke at jeg bestemmer :tihi::ups:[/quote]

Lad mig nu blive i troen, please :ups::høhø:

Hvor er det et godt billede - kan godt forstå han gerne vil overnatte udenfor :smiley:

Det er et rigtigt luksus shelter, han der har fået sig… og efter som der ligefrem skulle en DaBird til at lokke ham ud, må han jo nærmest have planlagt at overnatte derude :stuck_out_tongue:

Jeg kaldte på ham flere gange, før jeg gik til DaBird’en - men den eneste reaktion var, at han pakkede sig lidt bedre sammen :høhø:

Åhhr, den ser smart …og varm ud.
Hvor præsis har du købt den??

[quote=Sannela;451270]Åhhr, den ser smart …og varm ud.
Hvor præsis har du købt den??[/quote]

www.katkabin.co.uk

Hvor total sejt!!!
Tak for linket!!! :tak:

Hov…kan ikke lige se hvad forskellen er på de to modeller - Standard og Premium.
Ved du det??

[quote=Sannela;451272]Hvor total sejt!!!
Tak for linket!!! :tak:[/quote]
Og bare til info, så kan det betale sig på fragten at købe mere end én, så måske du kan gå sammen med nogen :slight_smile:

[quote=Sannela;451274]Hov…kan ikke lige se hvad forskellen er på de to modeller - Standard og Premium.
Ved du det??[/quote]

Hvis du ser teksten for Premium-modellen, er der tilføjet dette i forhold til Standard:

the fleecy Winter Warmer will keep your kitty snug as a bug in a rug on any cold days we have while they get plenty of fresh air

og det er derfor, Sander ikke ville ind :smiley:

Det er da sådan en jeg bliver NØD til at eje!!!

:hjerte::hjerte:

Sander-Sander…

Hvad betyder lidt regn og kulde, når en luksuspels som dig har en polarsikker hule uden for…

:hjerte::hjerte:

Jeg kan tydeligt se, at du ligger noget så dejligt…

:wehuu::wehuu:

Årh hvor han hygger:wehuu:. Han ligner en fyr der har opdaget glæden ved at campere:). Han mangler bare et snobrød og en lommelygte:tihi:.

Der ligger han jo så fiiiiiint.
At du kunne nænne det Mette. :græde:

Nu er du vel ikke for skrap…-LOL

Det er ganske tydeligt at Sander rånyder det i den smarte nye Katkabin :thumbup: Den ser ud til at være et hit…:thumbup:Får de andre misser også lov til at prøve den :?

Haha, hvor er han sød i sin hule :wehuu:

Galliano må ikke, men jeg er sikker på, at Fanny godt må, hvis hun vil - hun er jo ikke kæreste med ham for ingenting :stuck_out_tongue: Hun har bare næsten ikke været hjemme til at forsøge.