I aftes, da det var sengetid, skulle jeg lige sikre, at de begge var inde, så derfor checkede jeg terrassen en ekstra gang. Egentlig “burde” der ikke være nogen derude, for det var småkoldt og småregnede og rigtig ad-bad vejr…
Meeeeen, jeg havde jo helt glemt at tage højde for den hule, Jette og jeg bestilte sammen. Den er jo hverken kold eller våd
Og ganske rigtigt - dér havde Sander pakket sig sammen for natten og havde egentlig ikke planer om at flytte sig fra foreløbig.
Det er dog stadig mig, der bestemmer, så DaBird’en blev fundet frem og så kunne han godt flytte sig :høhø:
Det er et rigtigt luksus shelter, han der har fået sig… og efter som der ligefrem skulle en DaBird til at lokke ham ud, må han jo nærmest have planlagt at overnatte derude
[quote=Sannela;451272]Hvor total sejt!!!
Tak for linket!!! [/quote]
Og bare til info, så kan det betale sig på fragten at købe mere end én, så måske du kan gå sammen med nogen
Galliano må ikke, men jeg er sikker på, at Fanny godt må, hvis hun vil - hun er jo ikke kæreste med ham for ingenting Hun har bare næsten ikke været hjemme til at forsøge.