Sandheden om de nye tider :)

:lol:

[ATTACH=CONFIG]53010[/ATTACH]

:klapper:

:lol::lol:

Jeg vælger Clint!!

Seriøst, jeg satte mig til at se den der Twilight film igår, fordi nu ville jeg se, hvorfor den var så hypet, og jeg måtte opgive efter en time! Mage til intetsigende vrøvl skal man da lede længe efter, og blege teenagefyre med makeup er bare ikke mig :S Nej, giv mig Buffy the Vampire Slayer - det er sgu da en serie, der holder!

:høhø:

Men jeg ville nu ikke afvise Robert Pattinson (medmindre, at han ikke kan lide katte :muhaha:)

Men jeg ville nu ikke afvise Robert Pattinson (medmindre, at han ikke kan lide katte :muhaha:)[/QUOTE]

nej - det ville jeg nu heller ikke :slight_smile: vi skal bare lige vippe hende hans medskuespiller af pinden… de dater vist nok endnu :lol:

Jeg tror man skal være “indspist” for at elske filmen. Jeg elsker hele twilight-serien og det den står for. Jeg elsker bøgerne, den baggrundsviden - jeg har gennem bøgerne får filmen til at skinne anderledes igennem.

Jeg kigger ikke på om de er blege (for det skal de jo være i en rigtig vampyrfilm), men jeg elsker det tætte familiebånd - den familie har, for de har aldrig nogensinde været rigtig i familie. Jeg elsker den gammeldags måde han elsker hende på. Jeg elsker hver eneste ting ved de film - men min store kærlighed ti filmen kom også først efter jeg havde læst bøgerne :slight_smile:

Og iøvrigt så arrangere jeg en tøseweekend - hver engang hvert halve år - hvor twilight er temaet - og om to uger - skal jeg igen samles med tøserne inden vi skal i biografen

Uhh, twilight-filmene er da super gode, jeg lever mig ihvertfald helt ind i dem! Og skal da også ind og se den nye i bio her torsdag el. fredag :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;730202]nej - det ville jeg nu heller ikke :slight_smile: vi skal bare lige vippe hende hans medskuespiller af pinden… de dater vist nok endnu :lol:[/QUOTE] Mon ikke lidt charme eller god kogekunst kan vippe hende af pinden. :stuck_out_tongue:

Men jeg ville nu ikke afvise Robert Pattinson (medmindre, at han ikke kan lide katte :muhaha:)[/QUOTE]

Her får du ikke konkurrence af mig :slight_smile: Jeg er mere til hans bror i filmen - Emmett - som spilles af Kellan Lutz… Ham synes jeg er lækker fnis

Jeg vælger Clint!![/QUOTE]

Det gør jeg ikke :wink: Jeg har så heller aldrig været til de hårdtpumpede macho-mænd.

Jeg ville vælge … ingen. Clint er for gammel og Robert er for ung. Forstår ikke, hvorfor der skal gøres grin med folk på den måde. Det er jo så klart det er 2 “fiktive” personer, der vises på billederne (de havde ikke engang valgt at sætte ordentlige billeder op), og det skal man ski ikke dømme udfra.

HVIS jeg så endelig skulle vælge, ville jeg nok tage Robert, da Twilight serien i mine øjne er hyggeligere, end en gammel pensioneret skydegal macho fyr, der - tyggende på en tændstik??? - skal fremstå som en hårdkogt banan, man bare ikke skal sige noget forkert til. Clint har aldrig været min smag, og jeg fravælger typisk de film, hvor han er med.

Derudover vil jeg godt lige komme med en indskudt bemærkning. Real men don’t cry?? Øh nå. De brænder bare inde med deres vrede eller sorg - og bliver fucked up i stedet for?? Jeg ved hvad jeg ville vælge

uha - det har jeg :slight_smile: især dem i army… ja tak :savle:

Enig med Anne :slight_smile:

Jeg læste for øvrigt at kvinders mandsideal ændrer sig, fordi vi ikke mere har brug for nogen, der kan klare ærterne for os med fysisk styrke. Derfor er de der barske muskelmænd på vej ud som ideal - vi har “råd” til at lægge mere vægt på andre ting. Jeg ved ikke om det er rigtigt - men det er rigtigt for mig :ok:

[QUOTE=Ann R;730302]Enig med Anne :slight_smile:

Jeg læste for øvrigt at kvinders mandsideal ændrer sig, fordi vi ikke mere har brug for nogen, der kan klare ærterne for os med fysisk styrke. Derfor er de der barske muskelmænd på vej ud som ideal - vi har “råd” til at lægge mere vægt på andre ting. Jeg ved ikke om det er rigtigt - men det er rigtigt for mig :ok:[/QUOTE]

Det tror jeg du har fuldstændig ret i … efter jeg er blevet single har jeg fundet ud af at lykken i virkeligheden slet ikke er mænd… pumpede eller ej gg

Mmmm bacon!!

Af de to der? Clint! Ingen sammenligning.

Men selvfølgelig… så er der ingen der slår

[QUOTE=Battlestar;730316]Det tror jeg du har fuldstændig ret i … efter jeg er blevet single har jeg fundet ud af at lykken i virkeligheden slet ikke er mænd… pumpede eller ej gg

[/QUOTE]
:lol: :lol: :lol:
Ehm… pas :wink:

I øvrigt ser Rob P altså en del bedre ud som sig selv, uden makeup, hårfarve og kontaktlinser - bare i retfærdighedens navn.

(Jeg har en del billeder af manden, fordi jeg har brugt ham som model til en øvelse i at lave en 3-d person der lignede en virkelig person. Ham her er der tonsvis af billeder af i alle vinkler, han ligner ikke hvem-som-helst - og jeg vilel ha’ en, jeg kunne holde ud at kigge på i rigtig lang tid, for det ville det tage. Faktisk - klarer jeg aldrig opgaven, tror jeg.)

[/QUOTE]

:rofl:Den er goooooooood Gitze!
Der er nu ingen af de to der er manden for mig, derimod en mand på min mors alder, der gennem sine roller både er macho, blød og sjov: Bruce Willis!!! MUMS! Han er manden over dem alle!

Jeg er bestemt heller ikke til machotypen af mænd. så hellere de forstående, lyttende, romantiske og søde. Skulle jeg have drømme manden står valget imellem Robert Pattinson eller “Jim” fra Ghostwhisper. Mener han er spillet af David Crawford Conrad. Uha de er dejlige <3

George Clooney og Jake Gyllenhaal til mig, tak :slight_smile: Smukke og med glimt i øjet. :ok: