Santa´s little helper ;)

I egenskab af Dr. Doeslittle :hjerte:

Nårh :wehuu:
Jeg vil gerne være julemand, hvis der følger sådan en nuttet hjælper med :inlove:

Nuhr hvor sødt! Har du selv tegnet nissehuen? Det er du i så fald sluppet RIGTIG godt fra!

Hvor er han fin med “nathue” på. :slight_smile:

ej hvor er han da nuser :smiley: :savle:

Hvor ser han sød og uskyldig ud :wehuu::wehuu::wehuu:

Nåårrhhhh :smelter:

oohh dear :smelter:

:hjertekat::hjertekat::hjertekat:

MIG HA* !!!

Hvor er det kært… Er det med vilje at du bruger accent stregen i stedet for en apostrof? :slight_smile:

Ja :slight_smile:

Okay, kan du så ikke fortælle mig hvorfor? :slight_smile: Jeg ser mange bruge ´ fremfor ’ og har altid undret mig over hvorfor folk vælger at bruge et forkert tegn? Om det har været med vilje eller… (de hedder et eller andet fancy, men kan altså ikke huske hvad :tihi:)

Næh, det kan jeg som ikke svare på, for ærligt og redeligt, så gør jeg det bare. Det er jo ikke en eksamen i dansk jeg er til når jeg leger med billeder eller skriver på fora. Så om det er forkert eller ej, intet kunne rage mig mindre :wink:

Nej det er du ikke… Jeg ser det også bare i blade og magasiner, når folk skriver artikler dertil… At du så åbenbart kun gør det på fora osv. og ikke i andre mere vigtige sammenhænge, jamen beklager, at jeg spurgte…

Det behøv´s du som ikke beklage. Jeg har måske bare en anden tilgang til det at skrive på fora end du har, for mig er det om det er forståeligt hvad der står og ikke om det er korrekt dansk, der tæller. Her var ikke mange indlæg, hvis man skulle sikre sig at det var grammatisk korrekt :høhø:

For mig betyder det intet, så længe jeg forstår budskabet så har jeg ingen problemer, hverken med slåfejl eller stavefejl.