Satelliten over danmark

nu er der ikke længe til før den meget omtalte satelit ryger igennem atmosfæren og det sker inden for de næste par timer og på dette link kan i se hvornår den burde kunne ses på himlen

Så den lige her og sendte fluks et par luftbreve med, gratis porto :høhø:

Hørte i radioen i morges, at der er større sandsynlighed for at sattelliten rammer et menneske, end at jeg vinder i lotte … skræmmende … altså det med lottogevinsten :wink:

altså jeg vil sige det sådan, hvis jeg her om et par timer ser et lysglimt der kommer tættere og tættere på og jeg til sidst kan se der står nasa på det, så er jeg altså den der er smuttet ned benene på nakken i en allerfandens hurtig fart:høhø:

Den skulle komme forbi her i Aalborg kl 00.30. Det kunne da være meget sjovt hvis man kunne se den :slight_smile:

hihi, måske den lige slår et smut forbi gaden og får sig en fadbamseLOL

Der var pludselig en øredøvende, brummende larm her udenfor, så jeg var da et øjeblik bange for, at det var den. :yikes:
Men larmen passerede uden at huset blev ramt. Jeg aner ikke, om det var en helikopter eller andet flyvende, eller militærbiler, eller måske et godstog eller skinnearbejdstog (de kan godt larme ret meget, men så må vinden også have været i den rigtige retning, for der er langt ud til sporet).

Jeg er ellers ikke så bange for, at dimserne skal falde ned i hovedet på mig, men jeg er ikke så vild med at min datter skal tilbringe det næste 1½ døgn med at flyve i netop den zone, de kan risikere at falde ned i.:uha:

så er den bette satelit skvattet ned og danmark skulle være uden fare for nedfaldende vragstumper, da den efter sigende skulle være gået igennem atmosfæren over canada