Savannah66 smuk sort/hvis misling

Savannah66 er en rigtig smuk sort hvis missepige, med de mest fantastiske smukke øjne. Hun var kommet i klemme da hendes ejer blev meget syg og hende (et familiemedlem) ringede og bad om hjælp. Jeg hentede misling og fik samtidig et underskrevet papir med accept på jeg måtte omplacerer misling. Hun har fået fødselsdag d. 1. august, men jeg tror hun er en smule ældre. Hun er blev også ordnet i går og kan komme ud i nye hjem OG gerne med Savannah 64. 1000 koster hun og så er 2. vacc. gratis hvis man får det gjort på klinikken i Galten. Ellers koster hun 800 kr.
Billede kommer inden længe

Og her kommer foto… :inlove::inlove::hjerte:

Hvor er de fantastisk dejlige, både Savannah 64 og 66 :inlove::inlove:

Håber der snart kommer et par hjem, der ikke kan leve uden en smuk lille missepige :kryds:

Neeeei, hvor er hun da bare kær :lovelove:

Hun og 64 kan ikke finde ud af kattelemmen, og nu vil 66 ikke ind fra løbegården. Og det er fisme koldt når vinduet står åbent. Hun er en bamdut

Så kommer der en lille familie og kigger på 66 (og de to andre) på onsdag. De har hund og en mis på godt et år (hankøn/kastrat):thumbup:

Så blev Savannah 64 og 66 (og Simba86) 2. vacc. i dag og blev rost til skyerne af min dyrlæge. Så nu er 62, 66 og Simba86 klar til at indtage nye hjem. Sidstnævnte kommer på hjemmesiden snart

I morgen kommer der nogen og hilser på Savannah 66 og 62). Hvis alt går op i en højere enhed, skal de bo sammen lidt nord for Randers.

Så er Savannah 66 flyttet sammen med 62 til lidt nord for Randers. Den nye familie får to fantastiske katte