Savler ved hygge

Hej alle. :slight_smile:

Vores ene hunkat savler, når hun har det hyggeligt. :smiley: For eksempel når man ligger på sofaen, og hun så kommer drønende og lægger sig på ens mave og tværer snuden rundt i ens hage -høhø og hun savler som et mindre vandfald.

Er der nogle af jeres katte, der gør det? :smiley:

Jeg har ikke nogen i øjeblikket, der gør det, men jeg har i tidens løb haft et par stykker - jeg synes det er vildt hyggeligt - andre synes det er klamt :wink:

Vimmer er storslem til at savle, når vi hygger. Jeg synes det er kært… ikke savlet som sådan, men at han hygger så meget med moar, at han ikke kan holde på mundvandet -wehuu

Det er et levn fra mislingetiden, hvor de små savler eller kan savle, når mormis giver dem mælk :slight_smile:

Mange katte - kastrater især - bliver aldrig helt voksne, men beholder flere af killingens træk for livet

MVH

Jeg synes også, det er hyggeligt - men klamt, når hun savler mig i munden. -mai

Jaa, det er det. -love

[quote=lenschow;68403]Det er et levn fra mislingetiden, hvor de små savler eller kan savle, når mormis giver dem mælk :slight_smile:

Mange katte - kastrater især - bliver aldrig helt voksne, men beholder flere af killingens træk for livet

MVH[/quote]

Okay, tak for den ny info. :smiley:

Min Pussimor savler som et vandfald, når hun hygger. Hun vælger næsten altid min dyne, når hun savler, så der er tit en stor våd plet på den. Man er ihvertfald aldrig i tvivl om jeg har nusset med Pussimor;o))
Knus Elin

Har ikke oplevet katte, der savler, men Phoebe og Piper sutter tøj og ælter os, når de vil hygge. 4 år gamle killinger. -tihi

[quote=Leopolds mor;68427]Min Pussimor savler som et vandfald, når hun hygger. Hun vælger næsten altid min dyne, når hun savler, så der er tit en stor våd plet på den. Man er ihvertfald aldrig i tvivl om jeg har nusset med Pussimor;o))
Knus Elin[/quote]

Haha, hvor “hyggeligt”. -tihi

Dét har jeg aldrig hørt om, sutte på tøjet. -tihi