Savner min lille dreng

Lørdag den 17. oktober døde min lille dreng. Jeg havde lige haft besøg af mine forældre og jeg så så fjernsyn i en halv times tid. Jeg slukkede alt lyset i stuen og gik hen og tog ham op af kurven (for at tage ham med i seng som jeg plejer). Da jeg tog ham op gav han nogle mærkelige hvæsagtige lyde og lavede nogle spastisk-agtige trækninger med hovedet. Jeg skyndte mig ud i køkkenet, hvor jeg lagde ham på gulvet, men på det tidspunkt kunne jeg ikke længere få kontakt med ham. Han lå med tungen ud af munden og var helt væk.
Jeg forsøgte (så godt jeg kunne) at genoplive ham, men der var ingen respons. I løbet af 2 minutter var min lille dreng revet fra mig - og jeg savner ham bare så forfærdeligt. Jeg tror han fik en blodprop i hjertet fordi det gik så hurtigt.

Jeg har brugt rigtig lang tid på at spekulere på, om han stadig ville have været i live, hvis jeg ikke havde taget ham op af kurven. Måske blev han forskrækket, så et eller andet har revet sig løst - eller om jeg kunne have genoplivet ham, hvis jeg havde haft helt styr på, hvordan jeg skulle gøre og var blevet ved i længere tid.

Jeg ville sådan ønske, at jeg kunne spole tiden tilbage så jeg kunne få ham tilbage - der er så forfærdeligt tomt her uden ham. Vi har stadig 3 katte, man han var altid den der var med i alting. Ham der lå ved mig lige så snart jeg satte mig, han sov ved mig, forsøgte altid at stjæle min mad osv.
Der er ingen der kan forstå, hvordan jeg kan være så ked af det - i deres øjne var det bare en kat og flere har sagt, at så skal jeg da bare have en ny - men en anden kat vil jo alligevel aldrig blive ligesom ham.

Han blev 9 år gammel, så det var jo alt for tidligt at han blev revet væk - det eneste der trøster lidt er, at det for ham var en god måde at dø på. Jeg tror ikke han nåede at opdage noget - og han led ikke.

Det er hårdt at miste. God rejse over regnbuen lille mis :lys:

:knuser:

Fra mig til dig…

Ja, det er hårdt at miste en kat - god rejse mis :lys:

Det er himmelsk at have et sted som dette, når man har mistet en elsket ven, og ingen andre forstår :trøster:
Det er svært, når det sker så pludseligt. Man har ikke haft tid til at forberede sig, og selvom man ved med sig selv, at det har været en hurtig og smertefuld død, så gør det bare så ondt, og er så svært at forstå

God rejse lille ven :lys:

Åååh hvor jeg føler med dig,- men må så også sige, at din lille dreng var så heldig , at dø i dine arme, og ikke alene i sin kurv!

1000 varme tanker fra Cats og Conni

Dejligt at du fandt herind, for her kan du dele dine sorger og glæder. Jeg tror, at vi alle kan forstå dine tanker og din sorg - jeg kan i hvertfald. Det må have været meget meget grimt at opleve det, du har gjort. Jeg kan godt forstå, at savnet lige nu er ubærlig. Jeg tænker ofte selv på den dejlige kat, vi mistede for 2 år siden.

Trøstekram til dig -kramer

Kære søde Heve… jeg forstår dig i din sorg, det er meget hårdt at miste en kat, som har stået en så nær. Man føler sig så fortvivlet og det er frustrerende at omgivelserne ikke forstår at man føler sig lige så fortvivlet som andre der har mistet en de har kær :ked:

Jeg ved godt at det ikke er en trøst for dig her og nu, men glæd dig over de mange gode år du har haft med din elskede kat. Husk også at han stadig lever i din tanke og i dit hjerte, og hvad vi har i vores tanker og hjerte kan ingen tage fra os :hjerte::hjerte:

Din kat leger nu ved regnbuebroen sammen med alle de andre katte som vi har haft og mistet og stadig savner… :slight_smile: og som vi en dag skal møde igen :hjerte:

[ame=“The Rainbow Bridge - YouTube”]YouTube - The Rainbow Bridge[/ame]

Historien:

"Her på denne vor side af himlen findes et sted kaldet Regnbuebroen. Når et dyr, som har stået et af os mennesker særlig nært, dør, rejser det hen til Regnbuebroen. Dér er grønne enge og bakker, så vore særlige dyrevenner kan løbe rundt og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin, som sørger for at vore venner er glade og har det godt.

Alle dyr, som engang var syge og gamle, får deres styrke tilbage. De som var skadede eller lemlæstede bliver gjort hele og stærke igen, præcis sådan som vi husker dem og mindes dem, som de var engang. Dyrene er glade og tilfredse på nær een enkelt ting; alle som een savner de deres kære, som engang var dem nær, og som de måtte lade tilbage.

Sammen løber de og leger; men den dag kommer, da et af dem med ét stopper op og ser hen mod horisonten. Blikket er klart og opmærksomt, kroppen begynder at skælve. Pludselig begynder dyret at løbe bort fra gruppen, det næsten flyver henover det grønne græs så hurtigt, som dets ben kan bære det.

Det har set dig, og når du og din specielle ven endelig mødes, omfavner I hinanden i glædeligt gensyn for aldrig nogensinde mere at skilles. De glade kys nærmest regner ned over dit ansigt, dine hænder kærtegner igen det elskede dyr, og du ser endnu engang ind i disse dit dyrs trofaste øjne. Alt for længe var det borte fra dit liv; men aldrig et øjeblik fra dit hjerte.

Derpå krydser i Regnbuebroen sammen…"

Forfatter ukendt

Åååh nej - hvor gør det mig ondt at høre.

Jeg har desværre også lige mistet min elskede Cæsar ved en påkørsel - det gør så usvigeligt ondt når vores elskede dyr pludselig bliver revet fra os.

Jeg føler med dig.

God rejse på vejen lille mis.