Savnes , Norsk Skovkat, 6960 Hvide Sande

Gantu, som er en 3 årig hankat, fertil, er blevet væk den 27 april om aftenen. Gantu er ID mærket nr. 208224000214450

Vil i godt hjælpe og sende denne fremlysning rundt alle steder.
Joan

Åååååh nej da Joan, håber virkelig at der er nogle, der snart finder ham…
:kryds: alt hvad jeg har, for at han snart er hjemme i god behold igen…

Hej Joan,

Som du ved har jeg lagt efterlysningen ind på min profil på facebook, håber at mange andre også vil gøre det på deres profil derinde så vi kan få spredt efterlysningen ud til alle så Gantu kan komme hjem i sikkerhed. Emailen har også været i brug.

Og en lille info til dem som ikke ved det, men det er blevet turist sæson i området Hvide Sande nu og dermed er risikoen for at en turist kan falde for Gantu og tage ham med lidt stor så vi skal have efterlysningen rundt så meget som muligt så billedet bliver genkendt.

[QUOTE=MoMo;588365]Hej Joan,

Som du ved har jeg lagt efterlysningen ind på min profil på facebook, håber at mange andre også vil gøre det på deres profil derinde så vi kan få spredt efterlysningen ud til alle så Gantu kan komme hjem i sikkerhed. Emailen har også været i brug.

Og en lille info til dem som ikke ved det, men det er blevet turist sæson i området Hvide Sande nu og dermed er risikoen for at en turist kan falde for Gantu og tage ham med lidt stor så vi skal have efterlysningen rundt så meget som muligt så billedet bliver genkendt.[/QUOTE]

Hvide Sande, er lige nu blevet til en Tysk provins, der er tusinder af tyske turister her nu.

Åhhh nej dog. :frowning: Håber I finder ham snart!

Jeg har lagt teksten ud på min FB!

Puhh det er slemt nok at han er stukket af, men at det er lige nu hvor turisterne er der :frowning:
Håber inderligt at han bliver fundet og kommer hjem hurtigst muligst :kryds::bebe:

Så er efterlysningen også lagt ind på min FB profil - Håber virkelig at nogle har set ham :wink:

Så er han også slået op min min FB.
Krydser alt hvad jeg har for at han kommer hjem i god behold

Til gengæld kan man vel næppe være i tvivl om, at sådan en kat må høre til et sted…

Udelivet som fertil hankat er spændende, men rummer også sine farer… Håber den smukke fyr snart blive fundet. :kryds:

[QUOTE=FinnFrode;588403]Til gengæld kan man vel næppe være i tvivl om, at sådan en kat må høre til et sted…

Udelivet som fertil hankat er spændende, men rummer også sine farer… Håber den smukke fyr snart blive fundet. :kryds:[/QUOTE]

Det kan man forhåbeligt da ikke hvis man tænker sig om. Men det er før set og hørt, at nogle har svært ved at kende forskel på dit og mit :frowning:

Trods ihærdig eftersøgning, er Gantu ikke fundet endnu. Jeg har gået mange, mange ture, snakket og spurgt mange mennesker, banket på døre, lokalradio, politi, dyrlæge, opslag, findeløn, og alligevel er der ingen der har set et eneste livstegn til Gantu. Det er så mærkeligt…

Her i Hvide Sande ville man absolut lægge mærke til en Skovkat om den gik i det fri, men ingen har set ham.:frowning:

Jeg ved snarets ikke hvad jeg skal gøre mere, jeg er så ked af det. Bare han ville komme hjem igen.

Du skal ikke opgive håbet endnu. Husk at Signe’s Europé blev fundet efter 1½ måned på gaden i Odense… :slight_smile:
:kryds::trøste::kryds::trøste::kryds:

Har du også lavet sedlerne på tysk? Jeg skal gerne hjælpe hvis du har behov for en til at oversætte. Jeg tænker bare at turister jo er meget udenfor, så der er en chance for at nogle af dem støder på ham. Håber han finder hjem.

Jeg har lavet sedlerne på dansk og engelsk. Tysk kan jeg ikke, men tak for hjælpen. det er sødt af dig. Jeg vender tilbage om jeg har brug for oversættelse.

Du siger bare til. Jeg kom forresten til at tænke på om man kan give grænsepolitiet besked? Såfremt der er nogen der tager ham ud af landet, så er der måske en ide i at de kender til ham og har set hans billede? Og måske du skal lægge vægt på at han er en værdifuld avlskat, da det jo nok tæller mere end en elsket familiekat.

Åhhh hvor jeg håber han snart bliver fundet…
jeg har også delt den på min profil…

Jeg tror ikke at grænsepolitiet vægter det så højt at undersøge om en kat der bliver transporet over grænset er stjålet eller ej.

Men ellers mange tak for din omtanke.

Jeg har engang været på udstilling i Budapest og ingen steder hverken ned til Budapest eller hjem ti DK igen, var grænsepolitiet interesseret i at undersøge kattenes pappirer, ej heller de var interesseret at se kattene som var i bilen.

Der er intet nyt om Gantu endnu og ingen har set ham. :frowning:

Øv, altså! Hvor er det trist. :trøste:

GANTU ER FUNDET OG KOMMET HJEM.
På en af mine mange ture hvor jeg har været “lidt fræk” og gået ind i folks havestuer, garager og andet, uden at spørge om lov, fandt jerg Gantu liggende så sødt og sove på en havestol. Gantu er meget meget bange, sulten, fyldt med flåder og andet måske?

Jeg er så Glad.