Savnes , Norsk Skovkat, 6960 Hvide Sande

HVOR DEJLIGT - sikke en dejlig nyhed, hvor ER jeg bare glad på dine/jeres vegne…dæleme også mange dage han har været væk.

:juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

Er det rigtigt!!!
Hvor absolut fantastisk!!! :klap::klap:

Pyha, hvor er det godt at du har fundet ham :juhu::juhu::juhu::juhu:
Det må have været en forfærdelig tid - det er godt nok længe han har været væk :frowning:

Jeg :kryds: :kryds: :kryds: for at han hurtigt bliver helt fit-for-fight igen - og ikke har taget skade på hverken krop eller sjæl.

:kram:

Hvor er det da bare skøøøøønt Joan :wink:
Er sååååå glad på jeres vegne :wink:

J U B I I I I I …

Hvor ER det dejligt Joan.

Jeg er SÅ glad på jeres vegne :danser:

Intet mindre end fantastisk!!

Jeg har først set tråden nu, og har derfor slet ikke fulgt den…

Da jeg først så den, tænkte jeg at det der var skrevet nu; enten var endnu en “vi har ikke set ham” eller en anden bruger der spurgte efter nyt…

Men hvor er det bare helt vildt fedt, skønt og fantastisk!!! :thumbup::D:thumbup:
… det er jo næsten så jeg sidder med tårer i øjnene.

Snakkede du med dem, hvis have du fandt ham i? :?

Håber han snart er sit gamle jeg igen.:slight_smile:

DEJLIG nyhed :wehu::wehu::wehu:

Endnu et bevis på, at man ikke skal opgive håbet, før det virkelig er ude :smiley:

Hvor er det bare en nyhed som er dejlig at læse!!

Det var da en fantastisk nyhed! :smiley:
Hvor var det godt, du ikke gav op men holdt fast i håbet - hvor spinkelt det ellers efterhånden så ud. :juhu:
Velkommen tilbage til Gantu. :flag::fløde1::flag:

Det var en dejlig nyhed :thumbup:
Hvor må både du og han være glade :hjerte:

Sikke en dejlig nyhed! :slight_smile:

Så må du bare i gang med at forkæle ham og gøre ham tryg igen. Men det
første bliver nok heller ikke så svært, kunne jeg tænkte mig. Og mon ikke
også han bliver tryg igen, når han først finder ud af, at han er tilbage i de vante
og afgrænsede rammer.

Åh Joan hvor er det godt nyt!
Michael er også meget glad for nyheden.

Nej jeg har ikke snakket med dem hvis havestue jeg fandt Gantu inde i. De finder tids nok ud af at deres “nye” skovkat er smuttet igen. :skadefryd:
Jeg tænker at det er også ligegyldigt nu hvor jeg har fundet og hentet Gantu hjem, og jeg hverken gider eller orker at bruge mere krudt på det.
Jeg vil heller bruge min energi på Gantu og at han får det godt igen.:slight_smile:

[QUOTE=Tea;597089]Jeg har først set tråden nu, og har derfor slet ikke fulgt den…

Da jeg først så den, tænkte jeg at det der var skrevet nu; enten var endnu en “vi har ikke set ham” eller en anden bruger der spurgte efter nyt…

Men hvor er det bare helt vildt fedt, skønt og fantastisk!!! :thumbup::D:thumbup:
… det er jo næsten så jeg sidder med tårer i øjnene.

Snakkede du med dem, hvis have du fandt ham i? :?

Håber han snart er sit gamle jeg igen.:)[/QUOTE]

Han var væk i 16 døgn.

Hvor er det dejligt at høre han er fundet.

Jeg håber i får en god weekend :-)))

Ja helt enig man skal blive ved og lede. Jeg har dog været helt nede i kulkælderen mange gange, men så var det ligesom at der var noget der fortalte mig at jeg skulle blive ved og lede. :slight_smile:
Jeg har lært mit nabolag godt at kende efterhånden, og mange af dem jeg har mødt på min vej hilser pænt og siger " nå ja, det er dig der leder efter en kat " og " gud, kan man gå ture med kat i sele??? det viste vi ikke og det har vi ikke set før " så mange sjove og rare kommentarer har jeg fået i de 16 dage Gantu har været væk. Jeg tror at Gantu og mig er blevet " verdensberømte" her i Hvide Sande. :tihi:

[QUOTE=Temple Bar;597094]DEJLIG nyhed :wehu::wehu::wehu:

Endnu et bevis på, at man ikke skal opgive håbet, før det virkelig er ude :D[/QUOTE]

Hvor er det en dejlig nyhed :slight_smile:

Tak og hils Micael.

[QUOTE=PiaR;597126]Åh Joan hvor er det godt nyt!
Michael er også meget glad for nyheden.[/QUOTE]

:juhu::juhu::juhu: Husk at opdatere dine efterlysninger med den glade nyhed!